Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har i det siste handlet med følgende brukere, og kun positivt å si :)

Azeton

M3

Heib

Sjøbuse

Teekay1983

hardrocxsludge

Disaster

skulzen

Weetos

Har handlet med flere også her tidligere, så om noen som har handlet med meg og ikke står oppført her er det bare å gi meg beskjed :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallesei er USERIØS.... Betalte for ei trimboks pluss frakt i juli,men den har ikke dukka opp,bare masse unnskyldninger. Siste nå var at jeg skulle få igjen penga,dette ble sagt på lørdag,men ingen penger har dukka opp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallesei er USERIØS.... Betalte for ei trimboks pluss frakt i juli,men den har ikke dukka opp,bare masse unnskyldninger. Siste nå var at jeg skulle få igjen penga,dette ble sagt på lørdag,men ingen penger har dukka opp enda.

Går ikke ann å finne ut av hvilken bank som eier kontoen via din bank, også anmelde han da?

Er penga tapt hvis vedkommende ikke velger å betale tilbake?? Skulle ikke tro det var så enkelt å svindle.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallesei er USERIØS.... Betalte for ei trimboks pluss frakt i juli,men den har ikke dukka opp,bare masse unnskyldninger. Siste nå var at jeg skulle få igjen penga,dette ble sagt på lørdag,men ingen penger har dukka opp enda.

Går ikke ann å finne ut av hvilken bank som eier kontoen via din bank, også anmelde han da?

Er penga tapt hvis vedkommende ikke velger å betale tilbake?? Skulle ikke tro det var så enkelt å svindle.............

Det er mulig,men det var heldigvis kun ei brukt boks som ble 6-700 inkl frakt,husker ikke helt i farta...så gidder ikke stresse mer med det,synes bare det er jævla teit å gjøre seg til kjeltring for så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel derfor han kjører på med svindlinga. Folk flest driter i småbeløp og da ruller det videre :( Heldigvis aldri opplevd noe sånt, bortsett fra et tilfelle hvor jeg sendte svær subwoofer som kosta 250 kr. i frakt på oppkrav og mottaker ikke plukket den opp... Så det svei for en 500-lapp (måtte ut med returfrakta til Posten...)...

Skikkelige rasshøler, fatter ikke at de ikke får dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"There's good news and bad news," the divorce lawyer told his client.

"I could sure use some good news," sighed the client. "What's it?"

"Your wife isn't demanding that your future inheritances be included in the settlement."

"And the bad news?"

"After the divorce, she's marrying your father."

No money no way in real life,no gold no way in game!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sett felger av |Ole| og betalte på forskudd, bor et godt stykke fra hverandre men han kunne ordne frakt allikevel. Ble litt komplikasjoner med noen kompiser som lovte å ta de med men ikke gjorde det, men |Ole| ga seg ikke og fikk satt noen andre på saken. (Vet mange andre ville gitt opp og overført tilbake pengene). Kan absolutt anbefale å handle med han! Hyggelig fyr som gjør det han kan for å hjelpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...