Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Vel,da fortsetter bare JONTE å juge og drive sin "business" her inne. Denne gangen påstår han at han har sendt en pakke til meg for flere uker siden,men den har jeg selvfølgelig ikke mottatt! Hvis mod.ser dette,ber jeg deg nok engang ta dette med JONTE og be han ornde opp for seg. Han er tydeligvis ikke voksen nok til å ta ansvar for sine handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet med en del brukere her inne, disse har jeg handlet med det siste halvåret:

bmw46

tmp

zephyr23

Trulsen

Kristov

Kjetta

RonnyW

Hr.smith

Pluss sikkert noen flere som jeg har glemt i farten, men har ikke hatt noe kluss med noen av de som er skrevet opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ang forskudd og oppkrav. Det er en grunn til at denne tråden er her.

Oppkrav -

Selvfølgelig er dette tryggest for kjøper, MEN om noe skjer så ikke kjøper henter pakken blir den sendt tilbake og selger blir belastet dobbelt med porto.

Ett annet minus er di 10+ dagene det tar før penga faktisk er inne på konto til selger!!

Forskudd -

Kjøper kikker etter nicket til Selger inne på denne tråden, finner ut at selger enten er seriøs eller useriøs.

Setter over penger, selger sender varen samme dagen som penga har kommet inn og gir kjøper sendingsnr.

Akkurat sånn bør ting skje ved forskuddsbetaling, om ikke selger kan sende med en gang, gi beskjed så slipper kjøper å bekymre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med disse:

Kjøpt av:

Kristov (litt sein med å sende, men det ordnet seg)

anderslien

muska

viper

aequitas - veritas

Solgt til:

extremracing.net (radiator)

stonescream (deksel rundt girstang. denne gangen var jeg sein med sendinga)

sornes (baklykter)

Geirauer (Radiator og vifte med viskosekobling)

Ølhund2 (12" pioneer)

eEk (9x16" felger)

bOMBa (lyktelister)

shibby (m-tech sideskjørt)

Tror dette var alle jeg har handlet med, har kun positivt å si om alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har jævli dårlig erfaring med itteno

han kjøpte en mellomaksel, m30b34 e30 motorfester og eksos av meg.. mellomakselen viste seg å ikke være innkorta (jeg blei lurt) å han ringte med engang å trua med å komme tilbake og da skulle han ikke komme aleine.. jeg overførte pengene 3timer seinere og han sa han skulle sende delene dagen etter.. nå 3 uker seinere sier han atte han ikke har råd til å sende delene selv om han har flere ØK annonser her inne

det er takka for å overføre 300kr ekstra i bensinpenger fordet atte han kjørte en bomtur på 30mil, får tilbake halve dipositumet som jeg egentli skulle beholdt, holdt av delene og en motor til han i nesten 1mnd

styr unna den kjelteringen der...

ja jeg vet jeg har trua deg men hva skal man gjøre når du sier du ikke sender tilbake delene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,da fortsetter bare JONTE å juge og drive sin "business" her inne. Denne gangen påstår han at han har sendt en pakke til meg for flere uker siden,men den har jeg selvfølgelig ikke mottatt! Hvis mod.ser dette,ber jeg deg nok engang ta dette med JONTE og be han ornde opp for seg. Han er tydeligvis ikke voksen nok til å ta ansvar for sine handlinger.

Jeg har forklart deg hele saken, og pakken er sendt til deg. Jeg har også bestilt ny rute til Erlend, og håper den er i hus straks.

Jeg har aldri vært ute etter å svindle noen, og beklager at folk har hatt problemer med meg. Om du ikke har mottatt noen pakke fra meg, hva skal jeg gjøre da?

Hilsen JONTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,da fortsetter bare JONTE å juge og drive sin "business" her inne. Denne gangen påstår han at han har sendt en pakke til meg for flere uker siden,men den har jeg selvfølgelig ikke mottatt! Hvis mod.ser dette,ber jeg deg nok engang ta dette med JONTE og be han ornde opp for seg. Han er tydeligvis ikke voksen nok til å ta ansvar for sine handlinger.

Jeg har forklart deg hele saken, og pakken er sendt til deg. Jeg har også bestilt ny rute til Erlend, og håper den er i hus straks.

Jeg har aldri vært ute etter å svindle noen, og beklager at folk har hatt problemer med meg. Om du ikke har mottatt noen pakke fra meg, hva skal jeg gjøre da?

Hilsen JONTE

Du har sporingsnummer og pakken er forsikret når du sender den i Posten .. Så da er det posten sitt problem om den er borte.

Går du inn på http://www.posten.no/portal/ Kan du spore pakken .

Der ser du om vedkomende har mottatt pakken også.

Så jeg skjønner ikke problemet.

_Har du derimot rotet bort trackingnr/kvitering for sendt pakke må du troppe opp på postkontoret å håpe på det beste.

Alle som har sendt en pakke eller to hvet dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt fjører av R.E.H og det gikk smertefritt. kjøpt felger av turbo_fever og han var behjelpelig med alt. husker desverre ikke alle jeg har kjøpt av. men er ikke så mange. solgt tlf til muska og det gikk fort og kjempefint! bor jo "rett borti gata" :) solgt div andre deler men husker ikke alle navn. dere vet selv hvem dere er :) kan jo si ifra her så andre ser at dere er seriøse. de gangene jeg ikke har hatt mulighet til å sende med en gang så har jeg sagt i fra. var uten lappen en stund og hadde da litt vanskelig med å dra på posten men gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...