Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan noen fortelle hvorfor i helvette jeg har havna på denne lista: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910 over useriøse brukere?

Bare å bla til side 27 det :)

Kjøpte topp fra bogen. Bra beskrevet, kjapp sending og godt innpakket.

Mindre fornøyd med pilsen og kjeksen Da de begge plutselig stoppet å svare på pm, og delene ble aldi sendt. Eller, fra kjeksen ble de sendt en gang og sendt i retur pga overvekt. Ble vel aldri sendt en gang til.

Edit: Har også handlet med 635csi. Bra beskrevet, pakket og kjappt sendt. :)

Skrevet
Kan noen fortelle hvorfor i helvette jeg har havna på denne lista: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910 over useriøse brukere?

Bare å bla til side 27 det :)

Kjøpte topp fra bogen. Bra beskrevet, kjapp sending og godt innpakket.

Mindre fornøyd med pilsen og kjeksen Da de begge plutselig stoppet å svare på pm, og delene ble aldi sendt. Eller, fra kjeksen ble de sendt en gang og sendt i retur pga overvekt. Ble vel aldri sendt en gang til.

Edit: Har også handlet med 635csi. Bra beskrevet, pakket og kjappt sendt. :)

en sak har vel mer enn 1 side. men for å gjøre historien kort skal jeg ha meg fjernet fra den lista, da jeg ikke føler jeg er useriøs selger fordi delene ikke ble sendt, det ble heller aldri mottatt noen betaling.

Skrevet

Kan anbefale Skaugen. Han sendte varen så snart penger var inne på konto, og alt var som beskrevet. Akkurat sånn som det skal gjøres :)

Skrevet
anbefaler burnout18! delene var som han sa, ingen tull med sending når jeg overførte pengene først, så vil si han er en pålitelig og grei kar:)

Akkurat samme opplevelse her! :applause:

Smerte fri handel :D

Skrevet

ImolaII skulle kjøpe 16:9 widescreen skjermenhet av meg, sendte den i postoppkrav til han, men han har aldri hentet den, og gir ingen tilbakemelding her på bimmers eller via mobiltelefon.

Skrevet

Kan anbefale Tic'n.

Sendte pakka med engang pengene var overført. Veldig godt pakket inn og var i like god stand som han sa :D

Veldig bra :applause:

Skrevet
Kan anbefale Tic'n.

Sendte pakka med engang pengene var overført. Veldig godt pakket inn og var i like god stand som han sa :D

Veldig bra tilbake til gnilb Rask med overføring. :D

Skrevet
Sikkert letter for vedkomne som lager listen om dere bruker grønn på positive og rød på negative tilbakemeldinger. ;)

Kom på det :oops:

Skal endre det ;)

Skrevet
Kan anbefale Tic'n.

Veldig bra tilbake til gnilb Rask med overføring. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...