Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

makr

ronnyskretting

Disse 2 er veldig seriøs og fin fyrer og selge deler til og kjøpe deler fra, betaling og alt gikk smertefritt!

:applause:

Veldig bra!

Skrevet

jeg gir bmwm3touring negativt tilbakemelding pga sendte ett ratt som han skulle ha men det kom i retur. han nektet ta telefonen og svare på både mail og pm.. fikk til slutt tak i kroppen gjennom hans familie, han lovet å gjøre opp og en stund etterpå så hadde han vist overført utgiftene men ingen penger så se.. ikke handle med bmwm3touring ikke til å stole på..

Skrevet

Grønt lys til Markus E30. Kjøpte brukt beltefeste og fikk det til kjempelav pris. For å sette prikken over i-en så sendte han med et askebegerdeksel jeg mangla uten å huske å ha spurt om det da vi snakket om prisen :D

Skrevet
Grønt lys til Markus E30. Kjøpte brukt beltefeste og fikk det til kjempelav pris. For å sette prikken over i-en så sendte han med et askebegerdeksel jeg mangla uten å huske å ha spurt om det da vi snakket om prisen :D

Takk i lige måde for smuuth handel :DNoekult anbefales av meg!

Skrevet

"motocross4" er en seriøs selger. Kjøpte blinklys og øyelokk av han og fikk med et sett med blinklys gratis :) bare å handle av han :)

Skrevet

Tommel opp for VegarV, Førte over å fikk baklyktene noen dager senere, kjapt å enkelt å varen var akkurat som forventet + at jeg fikk med pæreholdere som jeg ikke hadde regnet med, kjempe fornøyd med denne karen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...