G-RACING Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Her er min gamle bil, 84 modell 323i som eg bygde om til 88-facelift. Hadde mykje morro med denne her;) http://img435.imageshack.us/my.php?image=bimmern1ne.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Så ut som en meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Alex?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hey man! jepp, thats me! kem der? Angedalen racing sant? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 jepp da e meg. har du gjort noke meir med e36 endå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 hey man! Nei, har ikkje vore so mykje heime i d siste, so har blitt lite skruing. Hadde problem med at det lak vatn inn i bakgolvet, dette ordna eg sist gang eg va heime. Men får prøve å gjere litt småfiks når skuleferien trår til. En du då, funka 520'en topp? Meir plana for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 ja den funkar fint, får nye felgar på tirsdag. planane vidare er vel ny bakpotte, kvite blinklys bak og bakrutesenkar. har du noken vidare planar med e36en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tøft, blir fett med felga! Ka type felga du har kjøpt deg då? Har ikkje så mykje plana egentli, men har lyst å senke den meir framme (stupe litt) og so skal fangarane lakkast opp, M3 speglane og lyktespoilerane må lakkast og monterast. Kan hende eg og brodern selge den og kjøpe en 325i når den e klar...men får ta det so det kjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 d vart 18" slike: ken som skal lakke speila og lyktelistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tøft, d der blir groomt;) Enten lakka eg det sjøl med sprøyta, ellers sende eg det vel inn...får sjå. sharif du bestilte av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei bestillte med gsbildeler. har hørt litt diverse om sharif so eg tok ikkje sjangsen sjølv om han er billegast. so du kan lakke altso, då kan eg sende ned bakrutesenkaren når eg får meg da so kan du lakke han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 goood, d blir fett:) eee...heh..har lakka litt før, men tør ikkje love perfekt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå