mAZE Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Denne bilen er jo knall tøff.. Men som fler nevner, baklyktene kunne ha blitt byttet ut... Hadde tatt den glatt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Fin, fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Utrolig gjennomført, det er jo faktisk ikke lett å se at det er en e36 engang, fra enkelte vinkler. Imponerende finish, men jeg syns de burde gjort noe med motoriseringen også, men det er kanskje bortkastede penger i en ren showbil som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 i helv@€e ! En Lamborgino BMW ?!! Hehehehe ! 250 000 ?!!? Kiss my f@..king a$$ !!! ... eg har sett civicer som ligner. Eneste som mangler er vinger på den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 syntes den var synnsykt fin, bortsett fra dørene å bak lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 hvis dette er verdens nest styggeste bmw, syns du da at den stygge med monsterfanger som var linka til for noen dager siden er finere da?? haha.. gjennomført bil dette, men har ikke noe på E36 å gjøre den fronten.. stylinga også forsåvidt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 va faktisk ganske så flott og gjennomført...godt me ltt forandring i forhold til dei vanlege stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 håkon, finere den sykkelen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Den bilen der er sinnsykt rå. Kunne gjerne tenkt meg den, uten baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Den bilen kommer ikke inn på min Top 100 over styggeste BMW'r engang. Har sett mye som er SÅ mye verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Synest den var fin eg Men likte ikkje dei netting tinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Den der var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Drit tøff bil..ingenting som er styggt her, rå og gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 syns den var good shit je.. nice med slik styling syns da je.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå