Bimmerlars Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hvorfor skal den være rød og hvit?Er det disse fargene du må bruke? Bare lurer... Har veldig lyst til å lakkere den hvit innvendig, i motorrommet og i bagasjerommet. Så da må det gå igjen med litt hvitt på utsiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Den m5 inspirerte gikk rett hjem hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Æsj, klarte ikke å la være å prøve, på tross av under-midt-på-treet-egenskaper i manipulering da.. elendig gjort, men ideen kommer jo frem "whiteline edition" Hvite striper både nede og oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Her er mitt bidrag: Det er så deilige biler det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 den var fin, så da dropper jeg å legge ut flere halvfabrikerte fjortisforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 litt m5 inspirert denne var jo grisefet!!! Modden til Dannis var jo helrå! Hvit nederst var tøft. Den m5 inspirerte gikk rett hjem hos meg.. takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Fjortissforslag nei synes de var fine jeg da! Bare å legge ut flere folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Prøvde meg jeg også. Tok med den hvite kanten nederst fra Dannis sitt forslag, siden den var kul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Høhø.. tror vi går for denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Her er mitt bidrag: Det er så deilige biler det her... GRISEFET kunne kanskje vært omvendt også? hvit foran og rød bak? aner ikke jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Her er mitt bidrag: Det er så deilige biler det her... GRISEFET kunne kanskje vært omvendt også? hvit foran og rød bak? aner ikke jeg:P hadde je klart det, så skulle jeg gjort det sjøl. men, kan noen prøve å modde bilen slik som er gjort her. bare bytte om. altså hvit foran og rød bak.. også med rød speil. og litt rødtoning i rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Her er mitt bidrag: Det er så deilige biler det her... Fy steeike den der var heilt værst den! Dritråå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Enig, den ble helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Langemann's mod var bare SINSYK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå