FTE Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 var veldig rått på gardermoen i helga gitt! det tok av! vsmotor bimmer'n er det absolutt verste jeg har sett! fy f... å det gikk! var dette var ett utrolig rått treff! Ja, det kan man kalle et værsting-bygg!
Maxxsonics Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 var veldig rått på gardermoen i helga gitt! det tok av! vsmotor bimmer'n er det absolutt verste jeg har sett! fy f... å det gikk! var dette var ett utrolig rått treff! Ja, det kan man kalle et værsting-bygg! ja d er d frakkeste jeg har sett! var d du som hadde gule e30 m3'n som sto utstilt? den var nice az!
Dazed Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Ikke helt min stil dette. Lexuslykter, Lambo-dører og kromfelger. :-/ Heldigvis er vel motoren til VS motor ekstrem nok til å veie opp for alt det andre.
Maxxsonics Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Den var min ja.... da var jeg å såg på'n.. tok 2 bilder av den også ! veldig pen å tøff bil! såg du hadde pokal! det var pris får da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå