sammigun Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Spennendes å se om det var kjekt der, siden jeg ikke hadde mulighet til å reise bort selv....
sammigun Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 FLOTT Noen som vet om det blir en neste gang, og evt. når? Kanskje jeg klarer å få klar en E28.....hehehe
Tommy Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Det er vel en gang i året, men det skal jo være et treff i regi av BMWCCN Rogaland hos OS bildeler, neste helg (søndag 11 juni) å der pleier det å være +-50 biler.
sammigun Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Synd, det blir jammen for raskt, det også... Tenker bilen blir ferdig iløpet av neste helg, pluss jobbe-helg.... Men det er vel nok av tilstelninger iløpet av sommeren, får prøve å få med meg litt sånn etterhvert! Og da har jeg vel ett år på meg til å få klar E28-stasjonsvogna...
Kobar Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 det treffet i rogaland til søndag (11), er det på sirevåg? klokkeslett?
Tommy Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Ja, det er på Sirevåg (Rogaland) å det begynner vel i 11 tia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå