sammigun Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Spennendes å se om det var kjekt der, siden jeg ikke hadde mulighet til å reise bort selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Her er noen bilder jeg knipset i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 FLOTT Noen som vet om det blir en neste gang, og evt. når? Kanskje jeg klarer å få klar en E28.....hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Det er vel en gang i året, men det skal jo være et treff i regi av BMWCCN Rogaland hos OS bildeler, neste helg (søndag 11 juni) å der pleier det å være +-50 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Synd, det blir jammen for raskt, det også... Tenker bilen blir ferdig iløpet av neste helg, pluss jobbe-helg.... Men det er vel nok av tilstelninger iløpet av sommeren, får prøve å få med meg litt sånn etterhvert! Og da har jeg vel ett år på meg til å få klar E28-stasjonsvogna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 det treffet i rogaland til søndag (11), er det på sirevåg? klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, det er på Sirevåg (Rogaland) å det begynner vel i 11 tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå