Dannis Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 knødde meg endelig til å gjøre noe med det grusomme toppdekslet på motorn. pussa godt over hele, lakket alt svart og pusset så bort lakken oppå rillene og bokstavene. her er et før bilde: og ferdig resultat: brukte såkalt motorlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Damn! Det ble nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Utrolig lite som skal til for å gjøre en så bra kosmetisk oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 jepp, har planer om å gjøre det samme på innsuget også etterhvert og muligens eksosmanifoilen.. men må ha ekstra høy temp lakk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Så ut som det ble meget nice det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvordan pusset du bort lakken oppe på rillene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 skrapet forsiktig bort litt til å begynne med, brukte tapetknivblad. og så var det bare å gå løs med grovt pussepapir og så litt finere pussepapir og et hav av tolmodighet fant ut det var lurt å maskere på utsiden av rillene når jeg pusset for å ikke komme borti det som ikke skulle pusses. tenkte på å polere rillene men gadd ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Okey. Er det bare og skru av toppdeksel? Trenger ikke og skru det med moment? Er helt blank på det der, men lurer på om jeg ska gjøre det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 moment er ikke nødvendig nei. jeg holder helt innerst på skralla og skrur godt til. da blir det ikke for hardt skrudd til. edit: og ja, det er bare å skru av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Herlig. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Gjett om jeg skal gjøre det der med min til vinteren Må jo ha noe å puttle med når bilen må stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva er det som er under det dekselet? Jeg har lyst til å gjøre noe i den duren. Liksom, må man ta ut olje og bensin os slikt før man skrur av? eller er det mer under der liksom? *føler meg litt grønn nå* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva er det som er under det dekselet? Jeg har lyst til å gjøre noe i den duren. Liksom, må man ta ut olje og bensin os slikt før man skrur av? eller er det mer under der liksom? *føler meg litt grønn nå* Trenger ikke gjøre noe annet enn å ta av toppdekselet. Olja renner ned i bunnpanna når motoren ikke går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Nå svarte du vel ikke akkurat på hva som var under dekselet, Gunnar. Hadde ikke skjønt hva det var bilde av jeg om jeg ikke vet hvordan ventiler og løftere ser ut. Men heter det toppdeksel, eller heter det ventildeksel? det har jeg lurt på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Nå svarte du vel ikke akkurat på hva som var under dekselet, Gunnar. Hadde ikke skjønt hva det var bilde av jeg om jeg ikke vet hvordan ventiler og løftere ser ut. Så da sier vel et bilde mer enn om jeg hadde sagt ventiler og løftere? Siden han spør har han neppe veldig peil på hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå