aavar Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Nei, men altså... har jeg skjønnt det riktig hvis jeg sier at det er bare å skru ut skruene av, ta toppdekelet av, lakkere og sette det på igjen? Sorry hvis jeg spør om det samme flere ganger, je vil bare være helt sikker på at jeg har skjønt det riktig...
edition Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 ja det stemmer! bare ikke gris med sand og skit nedi der! legg ei rein fille over motoren mens den står åpen! å viss du vil slippe svetting på toppdekselet etterpå, så invisterer du i en ny toppdekselpakning!
Dannis Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 japp, enkel operasjon igrunn. problemet mitt nå er jo at alt annet i motorrommet ser ut som en gammel russisk tråler innsuget blir vel neste men det er borti panseret på to plasser hvor innsuget er nærmest polert blankt. noen som vet om dette er vanlig på e34 me m20 motor?
K.T Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Dette blei jo knallfint! Brukte du varmebestadig lakk? Har lyst å gjøre det samme i sommer jeg også
Gunnar Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 innsuget blir vel neste men det er borti panseret på to plasser hvor innsuget er nærmest polert blankt. noen som vet om dette er vanlig på e34 me m20 motor? Ja.. ser det nede til venstre her:
Dannis Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 ja se der ja. litt kjipt at det er sånn da. gidder ikke begynne å skjære i isoleringen så det får vel bare være.
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Hadde samme "problemet" på min E34 også.. jævli irriterende! Men det må nå gå an å feste den isolasjons plata bedre på ett vis,har nok ikke alltid tatt i Gler meg til å begynne å lakke og stelle litt i motorrommet jeg også,er ikke så mye så skal til for å få det bedre! Men er det noen som vet om ett bra vaskestoff eller noe som tar fastgrodd drit på plast? Alle plasttankene i motorrommet ser helt forferdelige ut og vanlig avfettning+skrubbing hjelper ikke! Vurderer å lakke de og!
Kobar Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 jeg har også lakkert mitt toppdeksel i bilens farge, nemlig gult.. hehe. brukte bare vanlig biltemalakk, og er gjort på kort tid!
glenng Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 gjorde samme med mitt ventildeksel for et par år siden. men polerte opp stripene og bmw bokstavene også , syns absolutt det var verdt de ekstra straksene det tar å gjøre det med litt orntli utstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå