Gå til innhold

Tips: Slitt skinninteriør

mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, som noen av dere vet så har jeg ganske nylig godt til innkjøp av en 730d 99 mod.

Bilen var brukt som "representasjonsbil" med den følge at skinn setet på førersiden var slitt der man sliter mest ved inn og utstigning.

interir40tz.th.jpg

Etter tips oppsøkte jeg en polsk sadelmaker i Bergen og vips så ble det slik

730d0026gn.th.jpg

Må si meg meget fornøyd med resultatet. Så fortvil ikke hvis dere har slitasje på skinnseter, man trenger ikke bytte ut hele setet til en formue.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det glemte jeg å skrive. Den slitte delen ble sydd ut og erstattet med en ny som ble sydd på plass igjen.

Karen hadde det meste av skinn til BMW og det er umulig å se på sømmene at noe er gjort 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå greit å farge opp ja.. Madammen har farga opp saler og annet seletøy til hest mange ganger. Har planer om å gjøre det på 535en, for det er et stykke fra strøkent..

Noen som vet noen i Norge som kan fikse (blande?) forskjellige farger for skinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå greit å farge opp ja.. Madammen har farga opp saler og annet seletøy til hest mange ganger. Har planer om å gjøre det på 535en, for det er et stykke fra strøkent..

Det går nok fint å farge opp hvis det ikke er for mye slitt ja, men i mitt tilfelle var det jo nesten slitt hull. Det hadde vært perfekt å få farget opp det resterende skinninteriøret nå...hvor kan dette gjøres, eventuelt hvor får man kjøpt utstyr til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noen i Norge som kan fikse (blande?) forskjellige farger for skinn?

Er et firma i USA som er spesialister på dette og blander de fleste farger til BMW. Skal se om jeg finner ut hva det heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja.

Men hva betalte du da?

Og jeg glemte jo selvsagt nr. til polakken..... sender du det på pm?

Det tok ca 5 timer og kostet vel 2000 kroner.

Du har PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...