mhane Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Vel, som noen av dere vet så har jeg ganske nylig godt til innkjøp av en 730d 99 mod. Bilen var brukt som "representasjonsbil" med den følge at skinn setet på førersiden var slitt der man sliter mest ved inn og utstigning. Etter tips oppsøkte jeg en polsk sadelmaker i Bergen og vips så ble det slik Må si meg meget fornøyd med resultatet. Så fortvil ikke hvis dere har slitasje på skinnseter, man trenger ikke bytte ut hele setet til en formue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva ble gjort da? tatt av trekket og byttet deler av det, eller hva? Så iallefall brukbart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ja det glemte jeg å skrive. Den slitte delen ble sydd ut og erstattet med en ny som ble sydd på plass igjen. Karen hadde det meste av skinn til BMW og det er umulig å se på sømmene at noe er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Skal være mulig å få det greit uten og bytte også. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1708 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Skal gå greit å farge opp ja.. Madammen har farga opp saler og annet seletøy til hest mange ganger. Har planer om å gjøre det på 535en, for det er et stykke fra strøkent.. Noen som vet noen i Norge som kan fikse (blande?) forskjellige farger for skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 se der ja. Men hva betalte du da? Og jeg glemte jo selvsagt nr. til polakken..... sender du det på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Skal gå greit å farge opp ja.. Madammen har farga opp saler og annet seletøy til hest mange ganger. Har planer om å gjøre det på 535en, for det er et stykke fra strøkent.. Det går nok fint å farge opp hvis det ikke er for mye slitt ja, men i mitt tilfelle var det jo nesten slitt hull. Det hadde vært perfekt å få farget opp det resterende skinninteriøret nå...hvor kan dette gjøres, eventuelt hvor får man kjøpt utstyr til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Skal gå greit å farge opp ja.. Madammen har farga opp saler og annet seletøy til hest mange ganger. Har planer om å gjøre det på 535en, for det er et stykke fra strøkent..Noen som vet noen i Norge som kan fikse (blande?) forskjellige farger for skinn? Er et firma i USA som er spesialister på dette og blander de fleste farger til BMW. Skal se om jeg finner ut hva det heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 se der ja.Men hva betalte du da? Og jeg glemte jo selvsagt nr. til polakken..... sender du det på pm? Det tok ca 5 timer og kostet vel 2000 kroner. Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Skal gå greit å farge opp ja.. Madammen har farga opp saler og annet seletøy til hest mange ganger. Har planer om å gjøre det på 535en, for det er et stykke fra strøkent..Noen som vet noen i Norge som kan fikse (blande?) forskjellige farger for skinn? Se http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... t=jerndahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Måtte prøve å legge inn bilder i rett størrelse.... Før Etter Sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ble hele skinnbiten bytta, eller er den en skjøt i skinnet ca 10 cm før sitteputa der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 ble jo mye mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå