ChrZZ Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Øhm... hvor var disse magiske gummiputene sa du? edit: pluss selvsagt
Truls 87 Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 det er de gummiputene som sitter på undersiden av kanalen. rett under lokkene til orginaljekkfestene.
ChrZZ Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 takker takker Burde bilen da stå i en helling da helst?
Truls 87 Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Er ikke sikker jeg. har aldri hatt problemet, men det skader vel sikkert ikke.
Odde Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har nå opplevd på flere bilmerker at du hører en skvulpelyd fra tanken. Spesiellt som det blir sagt her, når den er ca 3/4 full.
maartn Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 takker takker Burde bilen da stå i en helling da helst? Du har jo en propp fremme og bake.. så er jo bare å prøve en av de utifra hvordan bilen står..
maartn Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 men noen som kan gi meg en forklaring på hvordan det kommer inn vann der?
TexWiller Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Dreneringene fra takluka går i kanalene. Det er også flere dreneringshull i kanalene som sikkert er tette, stikk opp disse med en ståltråd el.lignende så er problemet løst
Mauro Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Ble det blaut i teppene deres da dere hørte skvulpelyder ifra bilene ? Kjenn godt under teppet bak i bilen !
maartn Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 fuktig hos meg .. dette er jo temmelig trist.. danner jo rust ?
ChrZZ Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Jeg hadde ingenting i de kanalene, og den ene proppen foran var borte også. Må/bør jeg kjøpe ny? Det var også en del rust rundt der, og flasset en del av lakken fra kanalen.
Pelton Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 for noe dritt.... manglet to gummiplater på min... å det var nasse våt "grus" inni der... dette kommer til å ta livet av mange e36
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Vannet kommer inn via innerskjermene...da jeg byttet innerskjermer, kunne jeg grave ut jord og sand med henda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå