Toro Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Er det noen regler som sier at bilen må være forsikret og ha skilter for å kunne kjøre på banen på Rudskogen? En kamerat av meg har en Tysk ombygd E30 som kun er momset inn i Norge, kan han kjøre med denne på banen uten skilter? Evt med prøveskilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 forsikringer gjelder vel ikke på bana lell.. gå på www.gatebil.no og snop litt rundt. så finner du fort ett reglement for banekjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Kan jeg ikke tenke meg... Gatebil taxien for eksempel, den er ikke betalt noen avgifter på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, bilen må ha gyldige skilter og vognkort. Det er kun extreme-klassen som ikke trenger skilt, men det er vel nå en klasse som er blitt underlagt bilsportforbundet nå, med de endringer det medfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Det går vel ann å kjøre på prøveskilter, men bilen må vel være i teknisk god stand, altså EU godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 jupp.. gyldige skilter og vognkort... Banekjøring: Avkrysningen på påmeldingsskjemaet er kun ment som en indikasjon ovenfor Gatebil hva de påmeldte ønsker. Skal du kjøre på bane, må du hver dag være tidlig ute og registrere deg i sekretariatet for kjøring. Det koster 350 kr per dag man registrerer seg. Etter dette må bilen gjennom en teknisk kontroll før du kan stille deg i pit-lane. Viktig: Bilen må være i GOD stand, registrert med gyldige skilter og vognkort. Husk førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå