H_c Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 fint ratt m/airbag. sportsrattet i sort skinn. Passer IKKE biler fra 96 og oppover! Har stått i en e36. Selges kr 1500,- Så kjappa på, disse vokser ikke på trær! Tlf 91558890 dwjones@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Når ble dette et m-ratt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er ikke et M ratt, men kom bl.a. originalt i E36 318IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor mye for katta? Mangler vel et m merke i hvert fall for å være "skikkelig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 å har jeg, lur som jeg er, funnet ut at det sikikert passer til alle alikevel. hehe, jeg fant nemlig en pose med noe tilleggsutstyr som skulle være med. det som gjorde at vi IKKE trodde det passet var at på MITT m3 ratt trigges airbagen av en ledning fra rattstammen. Mens på 3 eike rattet trigges airbagen via en glidebane. og vi hadde ikke følere som skulle stå bak rattet og gli mot glidebanen. MEN, disse fant jeg i går i en pose, sammen med et plaststykke som antakeligvis skal monteres i selve rattstammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 fortsatt til salgs, og det er ikke et skikkelig m ratt som dere sier, men et fint 3 eiket ratt i skinn! MYE bedre enn et digert plastratt med fire eiker i plast! Løp og kjøp folkens, jeg trenger penger. Ny pris 1250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 diametern på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Når ble dette et m-ratt??? e ikke ratte som e m, d e katta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er ikke et M ratt, men kom bl.a. originalt i E36 318IS E36 318is kom ikke med noe bestemt ratt. Mitt er f.eks 4 eika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 hmm 1000kr så tar jeg det.. send en pm vesst du vill ha det solgt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er ikke et M ratt, men kom bl.a. originalt i E36 318IS E36 318is kom ikke med noe bestemt ratt. Mitt er f.eks 4 eika Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 ikke m-ratt..nei huff så sa jeg 1000kr!! nei huff sir heller 600kr!! skriv pm hvis du vill ha penger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 hvor stort er rattet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Ser nå ikke ut til å være et stort ratt. Enten er katta svær eller så er rattet lite. Mangler nok bare sekken på det bildet, så vet du hva du får... he he.. Kanskje det er katta som heter M-ratt... he he bare tulller her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 15", 38 cm i fra ytter til ytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå