turbo_fever Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Lurer på om dysene på en 318i m40b18 motor. Er dem høg eller lav ohmige? Hva skjer om man setter i høg ohmige i en motor med lave orginalt, og omvendt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Høy ohm har jeg for meg på de fleste bmw dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hva skjer om jeg bruker lavohmige da?? Er det bare å måle ohmen på dysene med ett multimeter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Må jeg ha på noe form for motstand på ledningsnettet til dysene?? Om jeg bytter fra høg til lav?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja du må ha motstand tilsvarende det ohm du mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå