R Andersen Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg tror ikke vs sin nye bil blir å se på gatebil treffene, kanskje på utstilling, men ser jo på bildet at dette er en dragrace bil.Eller??? Denne bilen skal bli brukt til både stripe, breisladd og banekjøring! De bytter bakstilling for hvert event.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Motoren har 1422hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg tror ikke vs sin nye bil blir å se på gatebil treffene, kanskje på utstilling, men ser jo på bildet at dette er en dragrace bil.Eller??? Denne bilen skal bli brukt til både stripe, breisladd og banekjøring! De bytter bakstilling for hvert event.. Jeg kan hånda på hjertet si at fremtidige gatebil treff blir morsomme og et must hvis det skal kjøres aktivt med bimmern der. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Har da blit kjørt aktivt mad Bimmers på Gatebil treff, fra det så dagens lys. Det var jo en M3 som vant brei sladden i 02 tror jeg det var. Og mye gromme Bimmers er det der bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå