Lien Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Har nå testet bilen på langkjøring og det viser seg at styresnekka er meget dårlig hvis jeg har skjønt det riktig. Bilen er meget tung å styre og lugger når jeg svinger samme hvor fort det går. Samtidig er det mye dødgang (nesten 10 cm) og det går ikke å stramme den for da begynner den å klype med en gang. Er det på tide med ny styresnekke tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Er vel ikke styresnekke på en 84 BMW? Se over forstillinga di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Er vel ikke styresnekke på en 84 BMW? Se over forstillinga di.. ser sannelig slik ut du! tenkte du bilen var for ny? det er snekke på min 91`mod også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvis jeg ikke hadde hatt styresnekke så hadde jeg kanskje ikke lagt ut denne tråden? Noen andre som har et bedre svar til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Vondt for og tro at det er noe annet galt. Var det et endeledd eller to som ga så mye slakk, ville de vel omtrent ha falt fra hverandre. Men få kjerringa eller noen andre til og vri på rattet samtidig som du tar en titt foran der. Snurrer rattaksel frem og tilbake uten at pitmansarmen eller hva pokker det heter. (den som kommer ut av snekka) Står den da stille, så er det vel bare og bytte snekke. Så det var en speedbåt tilsalgs her. (sportslig i forhold til snekke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja jeg har sjekket det og det virker som at pittman armen står helt stille.. Det som gjør meg litt skeptisk er at for å få ut snekka må jeg ut med et motorfeste og noe annet stash.. Er dette noe stress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Auda. *ler* Hakke peil jeg, men må motorfeste av, så er det jo bare og støtte opp motoren på en måte. Noe stress blir det sikkert, men jeg vet rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 uff går med samme problemet jeg også om dagen,har ny snekke men gruer meg,ser ufattlig trangt ut nedi der jeg MÅ fikse det innen en ukes tid desverre så kan gi tilbakemld Lien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det hadde vært kjekt. Er uansett bedre plass i min bil men det kommer nok til å bli trangt. Har du kjøpt brukt eller skal du overhale din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Det hadde vært kjekt. Er uansett bedre plass i min bil men det kommer nok til å bli trangt.Har du kjøpt brukt eller skal du overhale din? ja er vel litt romsligere i din ja Jeg har en brukt en liggande jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Okey.. Tenkte jeg skulle ringe GS i morgen angående rep. sett for å bruke en brukt en er jo egentlig bare å utsette problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Rattakselkrysset på min hadde gått. Heldigvis Problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå