Gå til innhold

Kabelgjennomføringer E34


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ingen enkelt tilgjengelige kabelgjennomføringer i torpedoveggen på E34?

På E36 var det rimelig greit å finne noen ledige såvidt jeg husker, men sliter litt på E34en.. alt er så gjemt bort, og få er de..

Skal bare ha inn to 1.5mm2 kabler til en bryter for overstyring av el.vifta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

propan, må jeg opp med hele sikringsboksen for å komme til den?

Filur, helt nede på gulvet?

Det er jo en grei en fra hjernen, men å få ledningene gjennom den 20 cm lange gummistrømpen som går i to 90-graders vinkler var lettere sagt enn gjort.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se under mattene under hanskerommet, der skal det være en gjennomføring som er grei å komme til... Der lå batterikabelen på min...

Brukte denne gjennomføringen jeg også ved montering av Defa WarmUp på min Touring. Er ikke nede ved gulvet Gunnar, blir kan du si øverst i hanskerommet :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett den, har bare problemer med å få det gjennom. Må jeg ta ut hanskerommet for å få ned dekselet bak hanskerommet, ned mot fotbrønnen? Har ikke tid til å skru før etter eksamen i dag uansett, så kan like godt spørre før jeg begynner (å ødelegge..).. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett den, har bare problemer med å få det gjennom. Må jeg ta ut hanskerommet for å få ned dekselet bak hanskerommet, ned mot fotbrønnen? Har ikke tid til å skru før etter eksamen i dag uansett, så kan like godt spørre før jeg begynner (å ødelegge..).. :o

Du må ta ut hanskerommet ja.

Veit det er en drittjobb å trekke kabler gjennom den gummidtrømpa under hjernen. Men intet er umulig. Dine ledninger er jo ikke så tjukke. Jeg klarte faktisk å dra en hel strømkabel fra batteriet til forsterkeren igjennom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor gjennomføringen til hjerneboksen er, har bare hatt trøbbel med å få kablene gjennom gummistrømpa. De er så tynne at de er myke, og ståltråd setter seg bare, men skal fjerne hanskerommet og dekselet bak der, så går det nok greiere. Har jo kun hatt tilgang fra hjernesiden. I tillegg er det en ganske tykk strømkabel der fra før. Men det ordner seg nok, for nå har jeg SOMMERFERIE så nå skal jeg bare pilse og mekke i 2 måneder.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...