Stephan.s Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Kjøpte meg endelig e34 for nesten 2 måneder siden etter å ha sikla etter bilen i nesten 1 år. Er storfornøyd, men som med de fleste biler er det jo alltids noe småplukk som må fikses. Etter å ha kjørt den på bukk forrige uke fant jeg 3 hull i eksosannlegget som jeg har som jeg ha tenkt å gjøre noe med de førstkommende ukene; 2 rett forran katalysatoren og 1 ved lyddemperen bak. Jeg har personelig lite peil på eksos, men jeg skal få fattern til å sveise katalysatoren, for har ikke råd atm til å bytte, men har bestemt meg for å bytte bakre eksos. Så spm er som følger: hva burde jeg velge? Er det noen som har noe å annbefale av bakre eksos til e34 til en grei pris? Vil gjerne ha 2stk rør ut fra lyddemper. Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk.
Jan e34 Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Jeg har Supersprint og er fornøyd med det. Er ikke det billigste men gir gromlyd uten å være bråkete, og medfører ikke hodepine ved langkjøring. To blanke enderør.
Stephan.s Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Takk for raske svar Lyd eller effekt har liten betydning for meg i første omgang. Trenger bare noe som er o.k og ser nogenlunde bra ut. Ikke noe jalla kjempepotte eller effekt, bare noe helt vanlig med 2 stk. rør ut.
Morbus Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Kjøpte en potte fra trollhifi. Helt fin lyd ikke for høyt, kostet 800kt, (tilbud på motormessa) tror fastprisen er 1000. ser slik ut: http://filserver.pyrabel.net/bilder/e34 ... sultat.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå