propan Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei,annonse for en på forumet. Selger en E-30 1991mod 325i med 2,7 og turbo. Det er komplett M-Roadster understell,fjær bein, bremser, driv aksler, sperre diff, -Justerbare coilover bak type AVO. -Hydraulisk hånd brekk. -Hel bur. -Momo stoler. -6-punkt seler. -Snapp off ratt. -Fuel cell i koffert. -Stor bensin pumpe. Motor: -2,7 med nitrert diesel veiv -320i (130mm)råder -325 stempel (evt) -Pianotråd -ARP studs -Autronic SMC data sprut. -Wastefire tenning. -Garrett GT-40 turbo. -Iveco lastebil intercooler. -50mm Waste Gate. -Zinter 4 pucks clutch -Turbo XS dump. -M3 e36 girkasse og 328 mellomaksel,med aksel fanger. -Z45 Turbo kam -750cc MSD dyser God for over 600 hk med 2,2kg lade trykk å racefuel. Se bladet Bilsport 1/2-06. Motor står i deler da ett stempel er gått. Smidde JE stempler følger med mot tillegg. Selges som den står. Ikke godkjent-trenger EU. Håper på seriøse henvendelser til SOLGT. 99.900,- Eller PM her- http://www.bimmers.no/privmsg.php?mode=post&u=2962 402m på 9,87 og 227 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Dette er et svenskt karross ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Sjef med 316/318 merke bak da Tipper den cossien så prøver å blåse den der blir noe forundra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Se der kom x'en til Spjuvern ja! Har nye eieren flyttet alle delene over på et norsk karosseri? Denne har vel hatt stemplras mer enn en gang så det anbefales kjøper å få med de JE'ene Imponerende at rådene har holdt såpass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 Sjelden rådene går. Går de så er det som regel pga stempla går først. Men denne har gått rundt 10 på stripa eller rett under tror jeg. Edit: 9.89 og 227km/t på 402m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Såvidt meg kjent, er dette verdens eneste E30 som har kjørt 9sek repa med orginale råder? Et evig under spør du meg hehe.. Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 @Propan: Du svarte ikke på spørsmålet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 @Propan: Du svarte ikke på spørsmålet mitt Bilen er tollet inn til Norge og mangler EU. Edit: Må bare legge til at det er 13`de raskeste BMW i verden ifølge www.boostjunky.com Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 @Propan: Du svarte ikke på spørsmålet mitt Bilen er tollet inn til Norge og mangler EU. Edit: Må bare legge til at det er 13`de raskeste BMW i verden ifølge www.boostjunky.com Hehe Vil det si at både moms og toll er betalt? Slik at visning hos Biltilsynet er det eneste som mangler før man kan få skilter. Antar at den er tatt inn som en svensk 316, vil jo slite med hk avgift om man blir stoppet/tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ifølge selger er det 325i. Den er nok momset og tollet for han sier det KUN skal være EU for å få skilter. Men som du sier,skal motor godkjennes er det "litt" avgifter ute å går pga effekten. Jeg ville evt handlet en norsk 325i til og byttet om ALT,og så selge denne bilen og sitte igjen med norsk bil med dette oppsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Ifølge selger er det 325i.Den er nok momset og tollet for han sier det KUN skal være EU for å få skilter. Men som du sier,skal motor godkjennes er det "litt" avgifter ute å går pga effekten. Jeg ville evt handlet en norsk 325i til og byttet om ALT,og så selge denne bilen og sitte igjen med norsk bil med dette oppsettet. Antar at alt av papirarbeid osv. er i orden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ring selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Om selger mener det er en 325, så må vel motor/gir osv osv være flyttet til en annen bil? Grunnen til at jeg spør, er at i bilsport bladet sto det 316 91mod.. Samma for meg, men det virker litt merkelig, den ligna jo på spjurvern sin bil og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Om selger mener det er en 325, så må vel motor/gir osv osv være flyttet til en annen bil?Grunnen til at jeg spør, er at i bilsport bladet sto det 316 91mod.. Samma for meg, men det virker litt merkelig, den ligna jo på spjurvern sin bil og.. Det er spjuver`s bil Så hvis det står i bilsport at det er 316 91 så er det det. Selger sa det var 325i sikkert pga det er 325i motor bare. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg