Neonlars Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Byttet chipen i bilen i går til en chip fra Superchip. Tidligere var turtallssperren på 6250omdr mens den nå ble 6500omdr. Skal den bare øke sperren med 250omdr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja, det er helt normalt når man setter i chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 en kamerat av meg har chip på sin e30 325, men der er det ikke turtallssperre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 har han fjernet den eller..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 nei. men hva som er gjort med bilen før han fikk den veit jeg ikke. Men bilen er jo så og si strøken da,, så gjør ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hos noen chip levrandører kan du selv velge hvor du vil ha sperren. Det velger du når de programerer for deg. Den kan også fjernes helt hvis man vil, men skjønner ikke hvorfor folk tar den vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hmm, sperrer på 7000 hos meg...noe som automaten ikke er så glad i å legger seg i nødsmodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 sperre på 7000 her og..tror jeg da... har ivertfall aldri opplevd at sperre slår inn. men når jeg hadde turtallsperra kom den støtt og stadig..synes den kom irreterende tidlig orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 ja, orginalt slår den inn altfor tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå