Jonass Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Nå nærmer det seg med stormskritt Er det mange som skal komme å kjøre på nordens beste bane? Det er meldt på nesten 600stykker nå og enda flere vil komme! Selv skal jeg kjøre så mye som bilen bare orker Den er veldig klar for banen nå. Vi (Lofoten gatebil) har fått egen plass på parkeringsplassen me banen og to stk partytelt 3x9meter og banner er innkjøpt. Der vil Morten Hansen sin Audi cab stå, civic turboen som var på gatebilplakatene ifjor, tjønndal sin heftige 200sx og ellers nevne så kommer sunny gti-r, impreza, integra og mye fint japseskrammel Ikke så mange bmwer fra lofoten bortsett fra mine, mulig en strøken 530d stv kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg kommer. Men jeg synest det begynner å bli nok biler nå. Har jo lyst til å kjøre så mye som mulig, og med 600 biler sier det seg selv at det ikke blir så lett... Men for all del, det skal nok bli morsomt allikavell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Heldigvis er det ikke alle 600 som har meldt seg på banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Er du gal? Da begynner jo fotball-VM. Dessuten er ikke køkjøring noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Dette er til helga ja? Bor jo ikke langt unna, men må jobbe neste helg Eksamen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Sommertreff er jo mer enn bare banekjøring... Utstillingen av biler for eksempel. Og den heidundrande festen om kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Dan: Har aldri vært problem med køkjøring på acr og tror ikke det blir det iår heller. Ja, det bruker å ta av fredag og spesielt lørdagskveld Men på fredagskveld blir det rolig for min del. Skal være i 100%form og få kjørt mest mulig på lørdagen. Ifjor kom vi opp i tre tia på lørdagen og kjørte ikke en runde bare rett på breisladden uten å ha prøvd bilen engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Regner med at jeg og en kompis drar nedover... Er ikke helt avklart med jobb osv... men håper Tar med film kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 gleder meg. ivertfall noe å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Vi Kommer en gjeng fra Hamarøy! Men det blir bare en 325 herifra..så d blir mest festing på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 slå følge me oss som kommer med ferga fra svolvær da vi kommer te skutvik kl. 11.00 på fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Andre fra "nord" som skal ? evt hvilken dag å kl. drar dere på ? Håper at jeg kommer meg dit, men ser kanskje ut som det blir jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Tenker jeg slenger meg i bilen i morgen og kommer nedover Blir rått Hører dere noe kraftig ventil tikking/pekking og en surklende sekser som går så er det nok meg som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Tror jeg tar 1715 fergen ifra Lødingen i morgen, har jobb osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja, men du får jo hele lørdag og søndag da.. prates på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå