Analex Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 vi kjører fra narvik i 1500 tia. Min 318is og en blodstyla golf4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 fikk beskjed for nøyaktig 30 min siden at jeg skal være sjåfør ned til acr, så da blir det noen mil på e6 imorgen ettermiddag.... Min lave 525 håper ihvertfall på gode veier så vi kanskje er framme rundt 1800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 å dær kjørte jeh skal prøve å rekke 1520 ferga ifra lødingen... Ser dere en sort bmw e36 AX68719 ring 90607943 så kjører vi ilag Snakkes i mo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 God tur i griseværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 God tur i griseværet grisevær??? været har vært helt ok. overskyet, men lite regn fy F så gøy det var å kjøre på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 grisevær??? været har vært helt ok. overskyet, men lite regn fy F så gøy det var å kjøre på banen ja i det va fint i dag, bortsett fra at det var sinnsykt kaldt var for det meste tilskuer i dag, utenom da jeg fikk sitte på med espen sin m3. kan verdens beste følelse beskrives med ord? ja, BMW m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 ja i det va fint i dag, bortsett fra at det var sinnsykt kaldt var for det meste tilskuer i dag, utenom da jeg fikk sitte på med espen sin m3. kan verdens beste følelse beskrives med ord? ja, BMW m3 i dag er været en smule bedre ser det ut som ser du en blå E36 UTEN senkesett som pløyer rundt hele banen, så er det meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Banen var suveren i går, gleder meg til i dag da skal det kjøres noe syk:-) Bare følg med på en sølv farga M3`en som knuser alle!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 God tur i griseværet grisevær??? været har vært helt ok. overskyet, men lite regn fy F så gøy det var å kjøre på banen Jeg snakka om i går, for de som kom nordfra Det pissregna her i hele går iallfall. Men i dag og i morra skal det jo bli bra Kos dere og ta masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 ja i det va fint i dag, bortsett fra at det var sinnsykt kaldt var for det meste tilskuer i dag, utenom da jeg fikk sitte på med espen sin m3. kan verdens beste følelse beskrives med ord? ja, BMW m3 i dag er været en smule bedre ser det ut som ser du en blå E36 UTEN senkesett som pløyer rundt hele banen, så er det meg hehe Da er det jo lett å vite hvem du kjørte tror jeg kjørte forbi deg en del ganger Det var en helt utrolig bra helg Litt mye kø for å komme seg ut på banen på lørdagen var eneste minuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Banen var suveren i går, gleder meg til i dag da skal det kjøres noe syk:-)Bare følg med på en sølv farga M3`en som knuser alle!!! hehe Den knuste ikke riktig alle En kjempehelg var det, selv om jeg ikke hadde dekk igjen til å kjøre på søndag.. Så nå er det bare å glede seg til høsttreffet og håpe at noen flere bmwèr tar turen da. Litt kjedelig å kjøre mot disse japsene hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 hehe det har du rett i Vi får se på høst treffet!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 det var en hærlig hælg i mo. var mange farts glade biler som kjørt der. var lite med bmw som la sleng håper vi får en ordning på det til høst Neste gang skal jeg å kjør på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå