Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 faren til en kammerat av meg har kjøpt seg ny bil, er ikke bmw men er fortsatt fet syns nå jeg...litt PIMP:P er en lincoln conntinental town car fra 1974, akkurat importert fra usa. helt orginal. Alt er elektrisk. OG den komforten du får i baksetet...er fader meg bedre enn noen sofa jeg har sitti i.. helt rå 289 hk og seff en v8 veier ca 2500 kg bilder : nå hva syns dere?
Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 hehe, sant det.. jeg syns det er rått med en gammel am car. er hvertfall mange som snur seg og GLOR for å si det sånn
Peer Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Sikkert greit bensinforbruk på denne Men genial cruisebil da!
Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Sikkert greit bensinforbruk på denne Men genial cruisebil da! hehe, det kan man si, tror det var 7,8 liters motor, med pen kjøring bruker den litt over 2 liter på mila;)
ingard Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Den er jo ikke pen, det vil jeg ikke si.. Men sikkert artig å ha..
Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 nei, den er ikke det, men den er rå og ha:) kunne strengt tatt vært en annen farge, men den hadde vist vunnet en pris borte i usa for den orginalitet.
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Sleng på noen chrome 18" og M3-speil, så er vi i boks :lol:
Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 hehe, han har nettopp fått den. Vet ikke om han skal ha noen fetere felger, men han skal vist få Fort nox til å bygge anlegg i den.
Ch88 Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 tror det er noe av det styggeste jeg har sett!! nei fysj a mei... greit at bmw ikke er det eneste her i verden ass... men det der.. nei der går grensa
TOREBMW Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 er jo greit nå som stål er høyt i kurs..er jo noen kg der
Hakon Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 ikke akkurat noen rask bil, men fremdeles en snedig skapning.. sikkert moro å kjøre rundt i... jeg ville heller hatt en i hvit, men men ..
Bare_egil Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 syns sånne biler er råe jeg da, mye som kunne vært anderledes med den, men må si jeg heller liker ford mustang 67 fastback.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå