Gå til innhold

skal kjøpe m3


-taufic-
 Share

Anbefalte innlegg

hei jeg er en gutt på 18 som ska ned til tyskland i sommer og se på diverse biler som f.e.k bmw m3 jeg har funnet en som jeg har mine øyne åpne for :shock: mn vet ikke helt enda kan noen gi mg tilbake svar hva de synes om bilen? :?: tusen takk på forhånd!http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=5018164&id=1xwj22i4xwd&source=as24_inseratsg_detail_bild eller denne http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

M3 og 18 år = taking og totalvrak
ikke nårr pappa driter penger!:P ja den fuste va også en 323 men en helt orginal m3 bler litt for dyrt bare den går gått er greit for mg!:P8)

Syns du sa pappan din dreit penger jeg? =)

Jo takk, lagunegrønn er ikke feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100000av spare pengene mine går så får jeg låne penger av far så etter jeg eventuelt har fått den så bler det masse jobbing så slapp av "cosmic"alt kommer ikke gratis i denne verden jaffal ikke en m3;)

Når prisen på den sorte der er 15.990,- så finnest det jo M3èr som er langt billigere, så jeg skjønner ikke helt logikken... For du får ikke tollet den inn og betalt avgift som en 325i og så godkjent den som M3 om du tror det. Men bilen er jo gjennomført stilig da, det skal jeg innrømme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når prisen på den sorte der er 15.990,- så finnest det jo M3èr som er langt billigere, så jeg skjønner ikke helt logikken... For du får ikke tollet den inn og betalt avgift som en 325i og så godkjent den som M3 om du tror det. Men bilen er jo gjennomført stilig da, det skal jeg innrømme :D

Helt enig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100000av spare pengene mine går så får jeg låne penger av far så etter jeg eventuelt har fått den så bler det masse jobbing så slapp av "cosmic"alt kommer ikke gratis i denne verden jaffal ikke en m3;)

Når prisen på den sorte der er 15.990,- så finnest det jo M3èr som er langt billigere, så jeg skjønner ikke helt logikken... For du får ikke tollet den inn og betalt avgift som en 325i og så godkjent den som M3 om du tror det. Men bilen er jo gjennomført stilig da, det skal jeg innrømme :D

hvor for du 15.990fra?:snoe jeg ikke har lagt merke til mon tro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100000av spare pengene mine går så får jeg låne penger av far så etter jeg eventuelt har fått den så bler det masse jobbing så slapp av "cosmic"alt kommer ikke gratis i denne verden jaffal ikke en m3;)

Når prisen på den sorte der er 15.990,- så finnest det jo M3èr som er langt billigere, så jeg skjønner ikke helt logikken... For du får ikke tollet den inn og betalt avgift som en 325i og så godkjent den som M3 om du tror det. Men bilen er jo gjennomført stilig da, det skal jeg innrømme :D

hvor for du 15.990fra?:snoe jeg ikke har lagt merke til mon tro

Ja, du må lese annonsen nøye. Den prisen som står som salgspris er bare et lokkemiddel. Nederst i annonsen står det at forhandlingsbasis er 15.990,- . Har sett bilen flere ganger på ebay nå, men den blir aldri solgt pga for høy reservasjonspris. Grunnen til dette er vel sannsynligvis akkurat det faktum at det er en ombygd 325i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...