Gå til innhold

Grupperabatt på GPS-laptimer!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

JEdit Ser at den svenske importøren tar kr 6495,- SEK for den, og det blir vel ca 5480 etter dagens kurs. Det er kanskje muligheter for å få tilsvarende rabatt der? Men det er jo i utlandet, så da blir det problemer for enkelte som ikke har en onkel i Stömstad.. :wink:

Link til svensk importør: http://drivingevent.bai.nu/

Blir vel heller 5700,- etter dagens kurs :)

(Valutakalkis @ DNBnor)

5514,90 for å være nøyaktig. :P

Pris uten svensk moms + norsk moms

Men jeg synes det er litt rart vi ikke får mer rabatt om vi bestiller 20-30 stk liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg vil ha med den eksterne GPS-antenna i tillegg, siden resultatene visstnok skal bli enda mer nøyaktige da.

Du tipsa vel meg også i en tidligere tråd :) Tror ikke det er nødvendig med en ekstern antenne så lenge du ikke har noen form for demping i frontruta som hindrer GPS signalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tipsa vel meg også i en tidligere tråd :) Tror ikke det er nødvendig med en ekstern antenne så lenge du ikke har noen form for demping i frontruta som hindrer GPS signalene.

Når det koster 200-300 kr å kjøpe en ekstra GPS, så gjør jeg heller det med en gang. Da kan jeg evt teste ut om den blir noe mer nøyaktig. En gps i frontvinduet ser uansett litt lite bakover, men jeg tror egentlig det er god nok dekning for oss som kjører coupe og cab (slak og lang frontrute).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det koster 200-300 kr å kjøpe en ekstra GPS, så gjør jeg heller det med en gang. Da kan jeg evt teste ut om den blir noe mer nøyaktig. En gps i frontvinduet ser uansett litt lite bakover, men jeg tror egentlig det er god nok dekning for oss som kjører coupe og cab (slak og lang frontrute).

Jeg har ingen problemer med verken navigasjon eller fotoboksvarsler på dashbordet i mine E34er.. eller i Sportagen og pickupen som jeg også har brukt begge deler i, men du får nok flere satelitter med en ekstern midt på taket f.eks.

Akkurat midt i byen i Hamburg hadde vi litt trøbbel med nøyaktigheten pga. mye høye bygninger og store trær.. da vippa vi opp luka og satte den midt på taket (sånn liten magnetisk dippedutt), så ordna det seg. Har hørt at de kan bruke takflata for å forsterke signalet også, men vet ikke om det stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en forespørsel til den svenske importøren, hvor jeg spurte om han var villig til å gi avslag i prisen ved kjøp av evt 5 eller 10 stk, og det var han villig til. Han skulle gi meg et tilbud til uken, så får vi se hva han kommer med. Vet ikke hvor aktuellt det er å handle i Sverige for dere andre, men da har jeg hvertfall spurt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange måtte han ha for å gi rabatten?

Det blir jo ikke mer enn rundt 4950,- NOK + frakt med rabatt! Såklart om man henter selv i Sverige, men det er jo ikke noe problem for de fleste på østlandet i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om hva han ville gi i rabatt hvis vi f.eks. bestillte 5 eller 10 stk, og han svarte med å gi 10% på gruppekjøp/bilklubber. Jeg bor jo i Halden og har også en onkel i Strömstad, så visse muligheter finnes jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortsett fra at fyren da smugler. Men momsen er kanskje den samme i .se og .no, så det går kanskje greit å få det sendt rett til Norge hvis den svenske importøren er villig til å trekke svensk moms. Neppe stor prisforskjell i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også en løsning. Hvis ikke kan jeg sikkert kjøre skytteltrafikk over grensebrua med sykkelen.

Vi kan jo se hvordan folket som bestiller er spredt geografisk når den tid kommer. Jeg kan sikkert distrubuere ut noen fra Oslo, Gunnar er jo i vestfold og kan ta en del av den gjengen. Vi ser når vi har fått de endelige bestillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...