Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du har faktisk ikke lov om du kjører i skytteltrafikk heller. Er man ute i under 24t har man ikke lov til å ha med for mer enn 3000,- hver gang, så da må vi demontere de og ta en halv om gangen.. eller du må ha noen bakpå slik at dere kan ta inn for 6000,- totalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Det burde jo være greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg kan jo evt ta med en del kamerater på en søndagstur i en minibuss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hva med å hive seg på en pensjonistbuss da (Selv om de har sprengt kvoten ti ganger allerede på kjøtt og brennevin ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Du har faktisk ikke lov om du kjører i skytteltrafikk heller. Er man ute i under 24t har man ikke lov til å ha med for mer enn 3000,- hver gang, så da må vi demontere de og ta en halv om gangen.. eller du må ha noen bakpå slik at dere kan ta inn for 6000,- totalt.. Jeg vet at det ikke er lov, men jeg har fint lite hemninger mot å slippe å betale mer skatt og avgifter enn jeg allerede gjør. Så jeg kjører sikkert bare rett over med alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackadder Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 God mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg vet at det ikke er lov, men jeg har fint lite hemninger mot å slippe å betale mer skatt og avgifter enn jeg allerede gjør. Så jeg kjører sikkert bare rett over med alle sammen. Hehe.. den holdningen er jo grei, men ikke om man er meg. Jeg blir stoppet hele tiden. Slår faen nesten aldri feil at grensa er stengt når jeg kommer. Har måttet kjøre gjennom den der forbanna tollgreia de 3-4 siste gangene (inkl. en gang i svær turbuss), og siste gangen ble vi til og med stoppa, utspurt og bilen ble inspisert. Riktig nok slapp vi (Kate og meg) gjennom med totalt 4-5 liter for mye øl, et par flasker vin og en spritflaske for mye, så fyren var jo kjempeålright sånn sett, men det er noe drit å bli stoppa hele tiden! Har jo klart det andre veien også, fra .no til .se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hehe.. den holdningen er jo grei, men ikke om man er meg. Jeg blir stoppet hele tiden. Slår faen nesten aldri feil at grensa er stengt når jeg kommer. Har måttet kjøre gjennom den der forbanna tollgreia de 3-4 siste gangene (inkl. en gang i svær turbuss), og siste gangen ble vi til og med stoppa, utspurt og bilen ble inspisert. Riktig nok slapp vi (Kate og meg) gjennom med totalt 4-5 liter for mye øl, et par flasker vin og en spritflaske for mye, så fyren var jo kjempeålright sånn sett, men det er noe drit å bli stoppa hele tiden! Har jo klart det andre veien også, fra .no til .se.. Jeg blir bare stoppa når jeg kommer med henger fra Sverige, men jeg klarer alltid å prate meg ut av det. Kanskje jeg skulle blitt diplomat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå