HenrikE30+ Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har ikke noen bilder for hånden akkurat nå (kommer senere i dag eller i morgen...), men tenkte likevel jeg skulle bare opplyse om at jeg skal nå senke prisen på den ene E46 som jeg vurderes solgt. Noen husker kanskje at jeg annonserte denne bilen i februar, men det har ikke vært èn eneste interessent på bilen. Vet ikke hvorfor Uansett, et par fakta. Bilen er en sen 1999 modell. Km. stand er nå rundt 120.000km. Full service skal gjøres i løpet av en uke eller to. Selges med nesten helt nye 17" vinterhjul og meget pene 18" sommerhjul (8,5 + 9,5x18 - 225/265 dekk). Bilen er Orient Blau met. med beige sportsskinn i interiøret. Bilen er meget pen og i svært god stand. Tenkte jeg skulle la den gå for ca. 205.000,- + reg. Årsavgift er selvfølgelig betalt og den ble EU-godkjent i februar. Selges grunnet overgang til noe annet Hva tror dere folkens? Prisen er vel ingenting å si noe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Venter bare på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 OK! Siden etterspørsel etter bilder kom umiddelbart tenkte jeg at jeg kunne like så greit stikke ned på parkeringsplassen å ta noen bilder. Bilen er ikke akkurat nyvasket hverken inni eller på utsiden, men det er vel bedre enn å ikke ha noen bilder. Skifter dem ut når jeg får tatt noen av litt høyere kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Pen cruiser du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Fin bil det der. Fin fargekombinasjon også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hadde jeg hatt penger og skikkelig garasjeplass... Du får passe deg i Ålesundsgatene, er ikke akkurat godt med plass og behagelig å humpe rundt på den brosteinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg