Marv Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 det hadde gått en sikkring i bilen min til sentrallåsen. da jeg satte i ny sikkring, gikk rutene ned, og nå får jeg de ikke opp igjen. noen som har vært borti samme ting noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 hihi d hørtes festelig ut.... Sorry... sikker på at sikringen var stor nok, når vinduene kommer helt ned så blir d litt ekstra for sikringen og da kan den gå om den ikke er stor nok... Håper d er dette for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Ville gjettet i full fart at du kanskje har noe gnag på ledninger i førerdøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 huff. nei jeg har ikke peiling på hva dette kan være jeg. sikkringen er likestor som den som har sitti der! men lurer på om det kan skyldes en elektrisk feil jeg akkurat har hatt??!! men får bare feilsøke og sjekke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå