sh0rty^ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Knallbra tur, storkoste meg, blei litt sent i går og litt tidlig i dag så vi rakk ikke å kjøre fra skien, men møtte opp i notodden. Knallbra vær, mye fine bmw`r. Og morro å sitte på i e21 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Knallbra tur, storkoste meg, blei litt sent i går og litt tidlig i dag så vi rakk ikke å kjøre fra skien, men møtte opp i notodden. Knallbra vær, mye fine bmw`r. Og morro å sitte på i e21 turbo Kjørte du grønn 4 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Oppsummering av dagen: Varmt, solbrent, spenstig kjøring, cruising in the sun, fantastisk norsk natur som sammen med blanke BMWer lager en flott ramme rundt kjøringen. Vil bare si til de som ikke ble med i dag at de gikk absolutt glipp av mye moro og fine biler. Veiene der nede er noe av de beste jeg har kjørt på. Etappen ned til Seljord var bare nydelig, med syk utsikt fra toppen nedover i dalen Gått med noen liter med vann til kroppen min idag også. Nedturen kom på vei hjem, siste Statoil i Skien før E18, var plutselig bilen min VELDIG varm og måtte bråstoppe. Da kokte isbilen gitt! Og viftereima så ut som fillete kruttlapper! Vi klarte også faktisk å ryke 1 stk NYTT slepetau på vei hjem, lol. Taue bil Skien-Tønsberg er kun for gale mennesker...Eller hva sier du til å taue bil ned Korketrekkern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Knallbra tur, storkoste meg, blei litt sent i går og litt tidlig i dag så vi rakk ikke å kjøre fra skien, men møtte opp i notodden. Knallbra vær, mye fine bmw`r. Og morro å sitte på i e21 turbo Kjørte du grønn 4 dørs? Nei, e21 kom bare i 2 dørs den. Svart/grå e21 med turbo, satt bare på jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Så ut som det var veldig bra oppmøte der også. Mye rått. Har kjørt en god del på de veiene og de ER morro å kjøre Dr_S: Var det ikke mulig å få tak i ny viftereim på noen bensinstasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 thomas nevnte ikke du her om dagen at det var ett stygt hakk i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Så ut som det var veldig bra oppmøte der også. Mye rått. Har kjørt en god del på de veiene og de ER morro å kjøre Dr_S: Var det ikke mulig å få tak i ny viftereim på noen bensinstasjoner? Nei, vi sjekket Statoil i Skien, de hadde ikke. Har dessuten liten erfaring med å bytte slike thomas nevnte ikke du her om dagen at det var ett stygt hakk i den da? Ehem..joda.. Shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Vi ville jo heller ikke hatt det nødvendige verktøyet... Ja shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Virker som en stygg rute og begi seg utpå med minmal fjæringsvei.Ser for meg noen skjellsord og urunde felger. Men en god tur til alle som drar. Håper godværet holder stand! Veiene er seriøst noe av de flotteste jeg har kjørt på! Dette slår t.o.m veien på Vestlandet Så her hadde du ingenting å frykte. Min er temmelig lav selv. MORO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 pokker at jg jobba de dagene der!!!! endelig noe her nede.. nå er neste treff og hvor, noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 hvis det er bmwccn treff lokalt i telemark du mener, så har de treff på onsdager i Skien. Sjekk www.bmwccn.no/telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 skal du ditt dr_S?? men tenkte på mere sånn med bimmers jg da:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 vi hadde jo nylig bimmers treff i Asker med flere fra forumet her inne tilstede Det gjelder å følge med på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 sant det.. derfor jg mener vi burde ha et egent forum med treff bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Så mye treff kun innenfor bimmersgjengen er det vel ikke akkurat at vi trenger eget forum til det Har vel vært 2-3 treff hittil iår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå