Gå til innhold

BMWCCN Telemark kjøretur søndag 11.06.06

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppsummering av dagen: Varmt, solbrent, spenstig kjøring, cruising in the sun, fantastisk norsk natur som sammen med blanke BMWer lager en flott ramme rundt kjøringen. Vil bare si til de som ikke ble med i dag at de gikk absolutt glipp av mye moro og fine biler. Veiene der nede er noe av de beste jeg har kjørt på. Etappen ned til Seljord var bare nydelig, med syk utsikt fra toppen nedover i dalen :) Gått med noen liter med vann til kroppen min idag også. Nedturen kom på vei hjem, siste Statoil i Skien før E18, var plutselig bilen min VELDIG varm og måtte bråstoppe. Da kokte isbilen gitt! Og viftereima så ut som fillete kruttlapper! Vi klarte også faktisk å ryke 1 stk NYTT slepetau på vei hjem, lol. Taue bil Skien-Tønsberg er kun for gale mennesker...Eller hva sier du til å taue bil ned Korketrekkern? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra tur, storkoste meg, blei litt sent i går og litt tidlig i dag så vi rakk ikke å kjøre fra skien, men møtte opp i notodden. Knallbra vær, mye fine bmw`r. Og morro å sitte på i e21 turbo :D

Kjørte du grønn 4 dørs?

Nei, e21 kom bare i 2 dørs den. Svart/grå e21 med turbo, satt bare på jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det var veldig bra oppmøte der også. Mye rått. Har kjørt en god del på de veiene og de ER morro å kjøre :D

Dr_S:

Var det ikke mulig å få tak i ny viftereim på noen bensinstasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det var veldig bra oppmøte der også. Mye rått. Har kjørt en god del på de veiene og de ER morro å kjøre :D

Dr_S:

Var det ikke mulig å få tak i ny viftereim på noen bensinstasjoner?

Nei, vi sjekket Statoil i Skien, de hadde ikke. Har dessuten liten erfaring med å bytte slike :(

thomas nevnte ikke du her om dagen at det var ett stygt hakk i den da? :P

Ehem..joda.. :wink: Shit happens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en stygg rute og begi seg utpå med minmal fjæringsvei.

Ser for meg noen skjellsord og urunde felger.

Men en god tur til alle som drar. Håper godværet holder stand!

Veiene er seriøst noe av de flotteste jeg har kjørt på! Dette slår t.o.m veien på Vestlandet :) Så her hadde du ingenting å frykte. Min er temmelig lav selv. MORO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...