Marv Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 må jo ihvertfall det på fører siden da, for her går ruten halvveis opp, men står bare der, får ikke tatt den ned eller opp
tore Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 går den til et vist punkt også stopper den, eller går den litt opp og litt ned alt ettersom? dette med stømtilførsel på vinduer og sentrallås har jeg hatt likens problem med. men til meg gikk ikke rutene i det hele tatt. da var det noe så enkelt som en sikring som ikke hadde gått helt av.
Marv Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 du kan si at den står ca midt på. den flytter seg "litt" ned da jeg åpner døra, så går den opp til samme utgangspunkt da døra stenges
roahag Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Du må måle spenningen over motorene til sentrallåsen og heisene. De virker som du har lav spenning siden dette skjer. kople til et multimeter og sjekk om spenningen over polene på motoren faller. I så fall har du mest sansynlig et relé som svikter. Men; feilen kan ligge i en av motorene til heis/sentrallås. Kople fra ALLE og kople inn en etter en og sjekk. Når motoren er i gang skal du ha samme spenning over polene på batteriet som du har over kontaktpunktene på motorene som heiser/senker vinduer. NB! Faller ikke spenningen har du fortsatt brudd i kabler som gir for lite strøm. Skal du sjekke dette må du måle ampere som går gjennom motorene når du kjører disse. Som en nødløsning kan du jo hvertfall få lukket vinduene ved å kople direkte fra batteri til vindusheisene/takluka så du hvertfall får lukket disse. Litt kjedelig i denne varmen kanskje....
Marv Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Skrevet Juni 12, 2006 ok men styres både sentrallåsen og vinduene av samme motor? soltaket vil heller ikke virke så...... men skal komme en å hjelpe meg å se på dette i nærmeste fremtid, så håper jeg får orden på dette... for da kan jeg starte med det andre som skal gjøres
RULLE Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Har du kasko eller del kasko så ta det på forsikringen som ledningsbrann.mister ingen bonus,men må kanskje ut med egenandelen og det er verdt det...
Marv Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Skrevet Juni 13, 2006 har dessverre ikke det enda nei men er det noen som har vært borti lignende feil, med at rutene plutselig bare går ned, og blir der? eller det med sentrallåsen?
Marv Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 ingen som har vært borti noe lignende før?
bimmerdude Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Neste gang jeg skal ha bil skal den ha minst mulig elektrisk utstyr.
Marv Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Neste gang jeg skal ha bil skal den ha minst mulig elektrisk utstyr. heheh ja det er noe dritt det der da det oppstår feil på det elektriske
Truls 87 Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 mener å ha lest et sted at stoppinga og den funksjonen som gjør at vinduet går ned når man åpner døra må programeres av bmw. Kanskje kortsluttninga har gjort at ikke denne styringa virker som den skal lenger.. men virker jo rar at det bare er på den ene siden da..
Marv Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 huff da..... håper det er mulig å få fikset dette selv....
Marv Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 ingen som har noen andre tips, eller vært borti lignende problem før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå