Towwy Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Var å så på E30 cab idag, og der var det et underlig ratt. Noen som vet hva dette er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordal Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 I Svarte? Rareste jeg har sett ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hahahaha! Hva er det for et ratt da? Håper virkelig noen har et svar på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Kan i allfall sei deg så mykje at det må vere det fælaste BMW-rattet eg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hmmm... Alle knappene kan trykkes på og det er lys i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 funka knappene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det sto ikke batteri i bilen så fikk ikke testa. Men de kan som sagt trykkes på, og det er pærer inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 hehehe. Så jo ikke ut i det hele tatt! kloning mellom nintendo og bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Starwars wannabe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Er vel et slikt ratt de styrer romskipet med, i star-trek? Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 syns det bmw merket ser påklistret ut jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja Bmw merket står jo ikke helt rett i forhold til rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 så jævlig ut! kast det om du kjøper bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 hehehe, værste jeg har sett! Rød dasj har jeg heller aldri sett, skjeldne greier eller er det homemade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 ser ut som det står "happich" på det. og om det stemmer så ser det ut som happich er et selskap som lager deler og tilbehør til busser, lastebiler, bobiler, båter og andre større maskiner. men fant ikke noe ratt i produktlisten på websiden.. http://www.happich.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå