Ole-P Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 den bilen så litt utenomjordisk ja., men dasj'n er jo i rødt skinn. ser jo sømmene osv. er det noe som faktisk kom på noen e30'r eller er det homemade?
Aroid Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 mini buss ratt i en E30. tøft not. hehe..... Volvo eller scana som jeg har sett dem i.
Towwy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Nei jeg vet ikke hva slags ratt det er vertfall. Høres ikke ut som så mange andre gjør det heller. Jaja, Noen som vil kjøpe rattet om jeg kjøper bilen? hehe :whoa: Er dashbordet noe som kom originalt i rødt skinn? Mye spesielt med denne bilen tror jeg. Må vell handle...
Ole-P Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 kan jo være en bil med deler om mange kan ha interesse for detta hehe. hvis noen skal lage en sikkelig ûber harry e30 så har jo du det perfekte rattet. hehe. og sikkert noen som kan tenke seg et rødt lær dasj å?
John H Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Hehehe..dette må jo være en av de første (og styggeste) multifunkjsonsrattene som kom til bmw?
TOREBMW Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 den bilen så litt utenomjordisk ja., men dasj'n er jo i rødt skinn. ser jo sømmene osv. er det noe som faktisk kom på noen e30'r eller er det homemade? det er orginalt bmw.jeg hadde en e30 tidligere med skinn dash i sort skinn..alt er skinn innkludert midtkonsoll ++++er ganske pent
Brættis Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Kan ligne litt på en hjemmesnekra kloning av div. komponenter... Hadde hvert morsomt å høre hva alle knappene er koblet til...
Towwy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Skal prøve å få koblet på ett batteri og se hva disse knapppene går til..
Icematic Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 kanskje det er sånn hydraulik, sånn som på low rider biler
olef Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 nana nanananana nanananana nananana (nynner på star wars melodien)
Mr_Sunde Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Sendte akkurat bildet til Stefan Lokhamp(Selger for Happich i tyskland) for å høre om han har litt info. Venter spent på svar:)
Schnellfahren Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Skal prøve å få koblet på ett batteri og se hva disse knapppene går til.. Pass på så den ikke begynner på skyte raketter og sånn da Personlig tror jeg dette er Knight-rider's tyske fetter....
Towwy Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Sendte akkurat bildet til Stefan Lokhamp(Selger for Happich i tyskland) for å høre om han har litt info.Venter spent på svar:) Ja det kan bli spennende å høre hva han har å si:) kanskje det er sånn hydraulik, sånn som på low rider biler Hadde vært litt tøft Pass på så den ikke begynner på skyte raketter og sånn da Personlig tror jeg dette er Knight-rider's tyske fetter.... Ja, jeg må vell være forsiktig, Kanskje noe sånn James Bond greier. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå