ThomasM Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Fredag er det lønning og innkjøp av mdf / spon plater så jeg får bygget meg ny kasse! den jeg har er ikke noe og skryte av, for liten diameter og sikkert ikke riktig volum så da lurer jeg på om noen som har litt peiling kan tegne opp en kasse.. Subben er en: Pioneer TS-W3004SPL http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=697 Og kassen skal ligge bak i en E36 sedan, så elementet ligger mot baksetet.. Også hvilke matrialer anbefaller dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 MDF vist du ikke skal delta i dBdrag... Stikk ut å mål litt i bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Anbefalt kassevolum - lukket 24.1 - 49.5 liter Denne matten liker jeg ikke.. så det jeg gjorde var og kjøpe meg 2 flett nye kasser som er lgaet til de høytalleren der, har selv 2 stk sånne, det er helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Lukket kasse? håper da ikke det thomas.... ehm, jeg tror jørn inge har målene vi skal bruke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Lukket kasse? håper da ikke det thomas.... ehm, jeg tror jørn inge har målene vi skal bruke :S Hva er de måla ? og volum ? Skal ha 2 sånne passrør eller hva det kalles.. bare en som passer inn i bagasjen og som har riktig diameter til subbern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Anbefalt kassevolum - lukket 24.1 - 49.5 literDenne matten liker jeg ikke.. så det jeg gjorde var og kjøpe meg 2 flett nye kasser som er lgaet til de høytalleren der, har selv 2 stk sånne, det er helt rått! Hvordan kasse er dette ? Hvor får man kjøpt den ? hehe.. OG hvordan forsterker bruker du på de 2 subbene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Lukket kasse? håper da ikke det thomas.... ehm, jeg tror jørn inge har målene vi skal bruke :S Hva er de måla ? og volum ? Skal ha 2 sånne passrør eller hva det kalles.. bare en som passer inn i bagasjen og som har riktig diameter til subbern! finner vi ut, ( btw, det heter bassrefleksrør om jeg husker rett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå