Gå til innhold

Hjelp, Basskassse bygging!

Anbefalte innlegg

Fredag er det lønning og innkjøp av mdf / spon plater så jeg får bygget meg ny kasse! den jeg har er ikke noe og skryte av, for liten diameter og sikkert ikke riktig volum :)

så da lurer jeg på om noen som har litt peiling kan tegne opp en kasse..

Subben er en: Pioneer TS-W3004SPL

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=697

Og kassen skal ligge bak i en E36 sedan, så elementet ligger mot baksetet.. :)

Også hvilke matrialer anbefaller dere ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalt kassevolum - lukket 24.1 - 49.5 liter

Denne matten liker jeg ikke.. så det jeg gjorde var og kjøpe meg 2 flett nye kasser som er lgaet til de høytalleren der, har selv 2 stk sånne, det er helt rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukket kasse? håper da ikke det thomas.... ehm, jeg tror jørn inge har målene vi skal bruke :S

Hva er de måla ? og volum ? Skal ha 2 sånne passrør eller hva det kalles.. :) bare en som passer inn i bagasjen og som har riktig diameter til subbern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalt kassevolum - lukket 24.1 - 49.5 liter

Denne matten liker jeg ikke.. så det jeg gjorde var og kjøpe meg 2 flett nye kasser som er lgaet til de høytalleren der, har selv 2 stk sånne, det er helt rått!

Hvordan kasse er dette ? Hvor får man kjøpt den ? :D hehe.. OG hvordan forsterker bruker du på de 2 subbene ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukket kasse? håper da ikke det thomas.... ehm, jeg tror jørn inge har målene vi skal bruke :S

Hva er de måla ? og volum ? Skal ha 2 sånne passrør eller hva det kalles.. :) bare en som passer inn i bagasjen og som har riktig diameter til subbern! :)

finner vi ut, ( btw, det heter bassrefleksrør om jeg husker rett )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...