ehrnst Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg synes det var über harry, men kan kanskje være av interesse for noen? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1070773 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, den var kul:P Men hadde jeg kjøpt den, hadde jeg gjort noe med den blingen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 henne kjøper du slikt et? det vil jeg ha hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Du får sikkert kjøpt det av slegeren, link under bildet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Pent Dette er jo noe å møte opp med på treff, men jeg veit ikke om jeg ville brukt det hvis jeg skulle sjekket damer.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Syntes det -lyste- harry uansett hvor du var hen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 er det så mye mer harry enn å ha M merke på en 316 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 er det så mye mer harry enn å ha M merke på en 316 da? Som tatt ut av min munn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Selvsagt ikke. Jeg sa jo ikke det heller Men jeg syntes det faktisk passer seg, i teorien å ha et ///M-merke på en 316, HVIS man har full ///M-styling og fult ///M-understell osv. Da syntes jeg at man kanskje kan ha et slikt merke der. Bilen er jo da proppet av ordentlig utstyrspakken fra M-technik, right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Enig M passer på alle biler så lenge det er M-tech styling Like greit på en 316 med full mtech som på en 325 med styling! Belte var greit nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Blir for harry for meg. Har det vært samme beltet, men stått Volvo hadde nok alle vært enig! Selv om Bmw er digg, går grensen en viss plass. Nøyer meg med en fancy nøkkelhank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Fullt M-Tech til nærmere 50 tusen er vel kanskje harry, men det er idioti å fjerne greiene når de først er der.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Dekaltuning ftw? Har nettopp plukket av nesten alle ///M merkene på bmw`n jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Kunne kjøpt det, å hatt det som "samler belte" bare hatt det hjemme, treng jo ikke bruke alt man kjøper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, kunne heller tenkt med noe med E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå