Nino Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 den skiller seg ut.. og det er bra.. jeg liker ikke bilen slik personlig. men, klapp på skulder'n for ett individuelt utseende.. hadde alle biler vært like ville verden vært kjedelig.. *klappe på skulder'n*
Ivanrogov Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Hmmm, viste ikke at det allerede lå en tråd om bilen her på forumet...men men. Fronten skal skiftes til original M3, med svart gitter, og speilene skal lakkeres. Felgene derimot blir stående, men mulig at eikene blir i en annen farge Er det noen der ute som har Photoshop som kunne endre fargen eikene på felgene til "sølv", og speilene til bilens farge (evnt. også svart gitter i fronten for å få helheten)? Hadde vært kjempefint å fått et inntrykk hvordan bilen da hadde sett ut. Selv har jeg blitt mer og mer tilhenger av "original politiet", så denne fronten og fargen på speilene hadde ikke vært valget i dag. Ønsket er å få bilen nice and clean. Send meg et bilde du vil ha shoppet med bra oppløsning.
B.E.E. Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Er litt usikker på hvordan jeg legger ut/evnt. sender bilder, men kan du laste ned bildet (i begynnelsen av tråden) der bilen vises på skrå forfra?
Ivanrogov Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Bildet er for dårlig for PS. Synes jeg da. Felgene ble jævlig dårlig.. Burde hatt bildet dobbelt så stort.. :/
B.E.E. Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Har desverre ikke et bedre bilde (er usikker på om de som ligger på www.grombil.com har høyere oppløsning)... Men alt er bedre enn ingenting , bare for å få et lite inntrykk.
Hr.smith Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 syns den var kul jeg. Eneste jeg er enig med de andre i er speila, men når du får lakkert de så blir det bra
Ivanrogov Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Synes bilen er pen jeg. Ser ut som USA-style'. Litt Amerikansk stil over bilen!
B.E.E. Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Skrevet Juni 9, 2006 Takker for tilbakemelding Sitter å vurderer en spoiler til bilen, men klarer ikke helt å bli enig med meg selv hvilken. Har vurdert både IS Class 2 (den som er på M3 gt) og den lille listen som er på E-46 M3. Hva tror dere hadde passet best? ( Å nei, spoileren skal ikke lakkeres i sølv eller crome)
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Min mening er å beholde den uten spoiler. I tilfelle ta den lille lista. Ikke pent med spoiler på E36 så sant det ikke Skal sitte der, altså blir levert originalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå