Bare_egil Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 se her ja, ikke dårlig sindre..keep up the good work..du blir nok ferdig med din før meg gitt.men jeg skal legge i 6 gret nå og håpe det hjelper nja, det er jeg faktisk ikke helt sikker på gitt...har mye som skal gjøres igjen gitt, blant annet å få ut alt av ledninger av 2 biler + 2 girkasser, en motor og alt drivverk..så er ikke helt sikkert gitt. blir nok ikke ferdig med den svarte før neste år. Men den skal bli helt strøken...
John H Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Hva med en slik farge eg hadde på gamlebilen min, sinnsykt pen farge! Blå som i mørket gikk litt i lilla.. Den heter interlagos blå og er en orginal e60 farge
sindre21 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 hmm den fargen var veldig fin.da har jeg i hvertfall litt mer og gå i ut fra.
sindre21 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Lilla/blåfarge med utrolig fin 'glans' hadde gjort seg har også lekt litt med tanken med subarublå med mer sølv i.vanskelig og og bestemme seg gitt
sindre21 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Skrevet August 11, 2006 ja nå blir bilen sendt til lakkering neste uke en gang.gleder meg til og få den tilbake da men ikke til og sette den sammen blir masse deler og masse stress.
sindre21 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 da har bilen blitt levert til lakkering så nå er det bare og vente på og få den tilbake
Bare_egil Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Vel, hvilken farge ble det da? tror ikke han har bestemt seg helt enda, skal opp dit på mandag og bestemme seg
sindre21 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Vel, hvilken farge ble det da? driver og prøver og få tak i lakk koden på en lyseblåfarge som er på v70 r fra volvo
sindre21 Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 ja da ser det ut til at bilen blir lakkert i dag hvertfall ramma.skal levere inn skiltene idag også.gidder ikke ha bilen ut på veien i vinter ny lakkert så den blir stående i vinter for og bli bygd opp skikkelig.skal eventuelt bygge anlegg også.har tenkt på litt styling.har lyst på sideskjørt m3 hadde jeg tenkt.hvem har de som går litt lengere ned en orginale??og har noen forslag til hvordan speil jeg skal ha på bilen.
Bare_egil Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 ja da ser det ut til at bilen blir lakkert i dag hvertfall ramma.skal levere inn skiltene idag også.gidder ikke ha bilen ut på veien i vinter ny lakkert så den blir stående i vinter for og bli bygd opp skikkelig.skal eventuelt bygge anlegg også.har tenkt på litt styling.har lyst på sideskjørt m3 hadde jeg tenkt.hvem har de som går litt lengere ned en orginale??og har noen forslag til hvordan speil jeg skal ha på bilen. syns du skal ha de orgniale jeg da...
sindre21 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 ja da ser det ut til at bilen blir lakkert i dag hvertfall ramma.skal levere inn skiltene idag også.gidder ikke ha bilen ut på veien i vinter ny lakkert så den blir stående i vinter for og bli bygd opp skikkelig.skal eventuelt bygge anlegg også.har tenkt på litt styling.har lyst på sideskjørt m3 hadde jeg tenkt.hvem har de som går litt lengere ned en orginale??og har noen forslag til hvordan speil jeg skal ha på bilen. syns du skal ha de orgniale jeg da... orginale ja tror ikke det har kjøpt meg m3 speil nå var og så på bilen idag.kjempe fornøyd bilder kommer ikveld
sindre21 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 ser ikke ut spm folk liker proskjktet mitt dårlig med komentarer her er vel fordi jeg ikke bygger turbo maskin
sindre21 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 ja her to bilder fra når jeg var hos lakkerer idag.hva syns folket jeg er kjmpe fornøyd med fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå