Gå til innhold

bimmers-treff ved Vikingskipet søndag 11. juni

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Folk som kommer fra moss-fredrikkstad-østfold samt Oslo og akerhus.

Kan ikke vi møtes på JET stationen langs E6 ved lindeberg.

Møtes der kl 10.30 på søndag.

Man må svinge av avkjørsel mot: lindeberg nedre og furusett trur jeg det står på skiltet samt noen andre navn, der ser man Jet stationen med en gang. på parkeringsplassen der kan vi møtes, veldig lett å finne frem.

Ok :D Jeg og mr. 323 tar oss en tur! Er ikke så veldig kjent der borte, men hvilken avkjøring blir det, den rett før eller etter Siba/McD/Statoil? (hvis du skjønnte hva jeg mente nå da :roll: ) Regner med at det er den etter, ut ifra kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen av Akershus/Oslo-folket som skal oppover som kunne tenke seg å møte meg i Langhus i dag for overlevering av litt skiltholdere og foliemerker? Personen må evt. ta seg av salg/penger også, eller overlevere det til teck på treffet. Jeg regner med han kan organisere det.

Det hadde vært helt suverent, så slipper de som vil ha å betale frakt og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg dyktig oppgitt da ell!

bremsene hang seg på når vi kjørte hemmat i fra elverum akkurat. røyken bare veltet ut bak bilen.

oddis skulle komme og bli med å se på det ikveld. jeg bare håper att det er stemplene som har satt seg og att det lar seg ordne ikveld. hvis ikke blir det ikke noe hamartur på nei imorgen. nå er jeg faan meg så oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer fra moss-fredrikkstad-østfold samt Oslo og akerhus.

Kan ikke vi møtes på JET stationen langs E6 ved lindeberg.

Møtes der kl 10.30 på søndag.

Man må svinge av avkjørsel mot: lindeberg nedre og furusett trur jeg det står på skiltet samt noen andre navn, der ser man Jet stationen med en gang. på parkeringsplassen der kan vi møtes, veldig lett å finne frem.

Ok :D Jeg og mr. 323 tar oss en tur! Er ikke så veldig kjent der borte, men hvilken avkjøring blir det, den rett før eller etter Siba/McD/Statoil? (hvis du skjønnte hva jeg mente nå da :roll: ) Regner med at det er den etter, ut ifra kartet.

Når du kommer fra sentrum er det avkjørselen ETTER Siba. møtes der kl halv 11 da. er vi heldi så kommer det fler. ring meg på 980 55 397 hvis det blir noe stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst ingen som kunne møte meg i Langhus/Ski, så da blir det ikke skiltholdere og foliemerker på dere der oppe, men det får vel gå. Var selv på fest i går, så er ikke helt kjørbar enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en dag. Jeg punkterte rett ved lunner på vei til vikingskipet :( Sleit litt da jeg ikke hadde reservedekk i bilen, men fikk tak i en flaske med mousse, kom meg til Hønefoss og fikk på nytt dekk. Kjipt! Skulle ønske jeg hadde vært der nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg hjemme igjen også gitt.. :) Meget bra oppmøte vil jeg påstå og forhåpentligvis blir det mulighet for enda ett treff iløpet av sommeren.. :) Da med noe å bite i og skylle nedpå med..

Gunnar: Kan du ikke forandre overskriften på temaet her nå a, så kan vi fortsette å skrive i denne tråden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syntes det var veldig koselig der i dag, vi skal ikke klage på været hvertfall.

hvor skal folk legge ut bilder?

Var en morsom tur opp da vi var 4 biler som kjørte sammen fra Jet stationen etter alnabru i Oslo. 525ix. 325ix2 og en 323.

525 til Nautilus pungterte også på vei opp, og med 2 hefftige bassere var dårlig med reserve jul og jekk i bilen hans. han fikk så lånt reservejul av mr323 og vi brukte europaller til å jekke med :)

Siden bilene til nautilus var en ix så passa jo selfølgelig reservejulet ikke forran på bilen så vi måtte bytte om litt forran og bak, men det gikk bra til slutt.

Han har vel bilder av hele senarioet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...