Maxxsonics Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 ja, legge ut noen bilder da.. hoster som en gal nå...men ting tar tid..... er ikke alle bildene som kommer ut, pga de er over 1.5mb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Var en morsom tur opp da vi var 4 biler som kjørte sammen fra Jet stationen etter alnabru i Oslo. 525ix. 325ix2 og en 323. 525 til Nautilus pungterte også på vei opp Takker for treffet! Var en morsom tur ja, bortsett fra Natilus sitt lille uhell: Først i fint driv: Så etter en stund: Bimmers.no's rescue crew: Nautilus har sikkert fler bilder fra Europall støntet! hehe Så noen bilder fra selve treffet: Utrolig fint vær! Ble veldig solbrennt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Treffet gikk over forventning Målet var 15 biler, og til slutt stod det over 30 der Jeg var den første på plassen og kom dit ca 12.15. Stod i et par minutter før både mAZE og Lien kom. Så kom det bil etter bil. Gikk litt trått opp til 10 biler, før det eksploderte og kom 10-15 på notime! Dro ikke før klokka var 15.30 jeg. Jeg tok desverre ikke så mange bilder, kun i begynnelen, så det kan se ut som det er ferre biler enn det faktisk var på bildene mine. Stod nesten å prata hele tida. Fikk hilst på mange nye ansikter i dag Her er litt bilder: Var en morro og VARM dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Oioi! Dette så hyggelig ut Kunne dessverre ikke komme pga. eksamenslesning... siste innspurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Utrolig rå den røde M3'n da, så ellers ut som et hyggelig treff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg er imponert! Dette må jo være over all forventning, og lover jo godt for å kjøre i gang flere treff i fremtiden! Synd at vi ikke fikk sendt oppover skiltholdere og klistremerker, men får ta det igjen på et senere tidspunkt. Fargen på den M3en med M20 turbo ser helt utrolig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Dette må jeg si var et meget vellykket treff! Jeg, Maze og en anna kar dro fra CC på Gjøvik klokka 11.45 og ankom vikingskipet rundt klokka halv ett. Vi skulle i utgangspunktet vært 6 biler fra gjøvik, men slik endte da ikke. Det samme var det vell for oddis som egentlig skulle ha med 7, men så endte det med han og en kamerat Fikk hilst på en del nye ansikter i dag selv om jeg ikke fikk vite nicket til fler enn Maze og oddis. Blir liksom litt vanskelig og presentere seg med nick Hvis alle hadde laget skiltplater med nick slik som Maze hadde det vært lettere Må si jeg gleder meg til neste treff hvor vi kanskje kan få til noen enkle aktiviteter og litt servering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. 323 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Takk for treffet! Kom flere biler enn "fryktet", så det var positivt Hadde en flott "luftetur" med "Pocket og Rope" på hjemmveien. Moro å få kjørt litt... Håper "Nautilus" kom seg vell hjem, ettersom Bimmers.no's rescue crew hadde satt krusen hjemmover Et mål bør jo være å samle enda fler neste gang, og krysse fingrene for like fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 damn! irriterende at jeg måtte jobbe idag! Så ut som et bra lite treff og ikke minst været var jo knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Slenger meg på den Gunnar,er meget imponert.. Maze,oddis og meg selv mfl begynte som nevt tildigere å diskutere ett treff seinere,med mulighet for mat,drikke etc.. Og ettersom det kom rundt 30stk på dette treffet er jeg overbeviste om att det kommer flere på neste treff. Vi får begynne å slenge ballen litt fram og tilbake og komme med ideer,,, Jeg er iallfall med å arrengerer,,,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 JA, her møtte det opp mange nye fjes. Mange av dere/oss har jammen utrolig råe biler du! Coolt å få være med på dette, og med suuuupert vær var dette en hærlig søndag, selv om det ble noen mil (42) å kjøre. Men jeg har jo BMW da, så det var ikke no problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Helt topp at det kom så mange, kansje det passer for meg neste gang . Men jeg er tydligvis ikke helt oppdatert, hvem er det som eier denne nydelige E30'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 en voksen mann, eller han så ut til å være i 35 årene, den fargen var helt spesiel og den bilen var det man kaller 100% strøken. Det var vel et snev av "candy" i lakken hans, utrolig rå bil assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Vi burde prøvd å fått han inn på forumet.. noen som kjenner han? Hørte det satt skikkelig inmat i den motoren. Skulle tåle 700hk ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 du så når han dro hjem og bare ga på litt så skøyt den bra fart bortover gata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå