Bmwray Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Hei, SKal ha kn filter til bilen min, Trenger jeg bare fjerne luftfilterboksen og sette på et kn filter med en slangeklemme? eller må jeg bestille et sånn sett med slange osv?
-Anders- Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 du må ikke ha et helt kit med diverse slanger osv. Du kan bare kjøpe filteret med et lmm adapter og slangklemmer.
GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 JEg monterte et pipercross filterkit i dag... Dette er komplet med varmeskjold inkludert... MEGET bra sett med alle deler som trengs. Her er alt skrudd og ikke som KN som man må stripse fast. Og så den godlåten da.... Skikkelig gromlåt Annbefales... Kommer med en liten "how to" rundt montering av dette kittet.
-Anders- Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 ikke imm men LMM..Altså luftmengdemåler.. elle luftmassemåler..
Bmwray Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 ok... må det stilles på noe med luften? eller er det bare og sette det på?
GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Du kan bare montere dette rett på uten andre justeringer... Anbefaler deg å lage eller kjøpe et varmeskjold for å hindre varmluft i å suges inn i filteret... Det kan redusere effekten i bilen i stedenfor å øke den. Jeg tror også om du setter på en bit rustfritt rør før filteret vil du få litt finere låt ved pådrag... Viktig det også
BMW_JP Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Hvis man har lang slange mellom luftmengdemåleren og konfilteret, blir det dårligere lyd da? Jeg har det nå. Jeg fant ikke ut noe annet å montere dette på enn denne måten, det gikk ikke an å montere filteret rett på luftmengdemåleren.
GromBil.com Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Alt er jo relativt... Hvor lang er slangen? Den må i alle tilfeller ikke være mindre i diameter... Mitt rør er vel kansje 10-15cm langt... Tror kansje lyden kan bli litt påvirket om røret er langt. En kompis med en lik 328 min har også rustfritt, men med en stor bul på midten... Dette trolig for å få enda mer gromlyd...
BMW_JP Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Mit rør er vel cirka 30 cm langt tenker jeg og kan bøye det. Det som fulgte med KN kittet. Jeg har prøvd å sette konfilteret rett på luftmengdemåleren og med det røret og det blir MYE mer lyd når jeg har røret på.
GromBil.com Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Er dette et fleksibelt rør? Du er sikker på at du ikke har montert røret som skal frakte luft opp til filteret på filteret? I det KN kittet jeg hadde på forrige bil gikk der et rør franede ved radiatoren og opp på siden av filteret... Det var i den lengden og flexi. Mener KN kittet jeg hadde passet rett på før luftmengdemåleren...
R.E.H Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 car dette et alu rør eller hva jeg skal si? masse "bilringer" på d? det er nok coolpipe i så fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå