Espen* Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen som har bilder av en E30 med BBS felger og V8? Ble visstnok kåret til den peneste E30 på Ruudskogen, noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Hmm..mulig bildene ikke viser den så bra som den er, men ble den der kåret til peneste E30 på BMWCCN-treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Var det ikke peneste modifiserte Bmw de kåret den til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Hmm..mulig bildene ikke viser den så bra som den er, men ble den der kåret til peneste E30 på BMWCCN-treffet? Akkurat det tenkte jeg og... Bakfangeren falt ikke smak her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Akkurat det tenkte jeg og... Bakfangeren falt ikke smak her.. enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg vil påstå at Henrik sin er minst like fin, om ikke finere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Har noen av dere sett motor rommet på den der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Har noen av dere sett motor rommet på den der?? Det har vi ikke sett.... Post bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg skal se hva jeg finner.. Den bilen der er iallefall SYKT gjennomført!! Skikkelig drømme E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Her er iallefall et... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Bytt ut bakfangeren, så blir den uber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Tror ikke det er mange som når opp mot finishen.. motorrommet ser jo dønn originalt og flunka nytt ut! Henrik sin er definitivt grom, men den er nok ikke på langt nær like strøken. Den er jo bygget som en baneracer, ikke noen utstillingsbil (selv om den kan bli det i fremtiden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Dere reagerer på bakfangeren, men jeg syntes den så bedre ut live enn på bildet! Var der og synes den bilen var RÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Om noen synes jeg har dårlig smak får det bare være, men jeg synes den var helrå!!! Har så lyst på en så gjennomført rå e30 som den der! Falt helt i min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå