GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Har montert et konfilter fra Pipercross i dag på min 328 e36. Fikk kittet i går kveld og satte i gang så snart jeg stod opp:-). Inkludert fotografering tok det 40 min å montere... Finishen er topp og passform og kvalitet utmerket. Vi skal kjøre bilen i "hjerteknuseren" på Ålgård for å se effektøkningen dette eventuelt gir. Men sett bort fra effekten så må jeg poengtere at bilen synger flott nå . Meget fin motorlåt når man drar på ekstra... Takker Pipercross og importøren i Norge BEMA for at de sendte oss dette kittet for testing. http://www.grombil.com/Start/Artikkler/ ... cross.html Om Bimmers.no er interesert i denne som "how to" (DIY) er det bare å bruke den for det den er værdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Frister å kjøpe slikt filter. Så lett ut å montere, men er det noen her som har et lydklipp av en 6'er med konfilter? Lurer på hvor stor forskjell det blir. Høres det tilogmed litt bedre ut når bilen står på tomgang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ja har hatt lyst å lage et lydklipp jeg og... Må vel ha litt ok opptaksutstyr da?En grei mikrofon ihvertfall og en bærbar pc kansje? Skal se hva jeg får til Lyden er lik ved tomgang... Når man gasser og den åpner spjeldene hører du den suger unna ekstra med luft og lyden bli "hås" eller mørkere... Når jeg drar på med dette kommer en herlig typisk racinglyd... Du hører det veldig godt inni bilen.. Har ikke hørt det utvendig.... Perfekt kombinasjon for en rekkesekser dette... Høres rett og slett hissig ut vil jeg si... Blir litt gira av lyden og ønsket om å trø på blir temmelig stort bare for å høre lyden..... Så syk er jeg .. Lå brei i alle rundkjøringene i byen i dag når jeg var på vei hjem... Deilig... . Og jeg som er en gammel mann på 31år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Hehe, vil det bli bra på min 320 også? Hva er prisen på det settet du satt på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Er vel ganske likt som på E46, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Passer perfekt på 320... Og samme gromlåt mer eller mindre. Prisen er jeg usikker på, men skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå