cornelius Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Tenkte jeg og skulle prøve og legge ut en tråd om e30`n min: Har for en liten tid siden hentet meg en 88mod 2dørs e30 med m20b25 per i dag er følgende feil: * Def. Motor -> rådebank og en ødelagt ventil * Def. Ledningsnett -> Alt er tyvkoblet * Slitt M-Tech Intreør * Ødelagte vaiere på front stolene * Mangler mye klips, og nips innvendig * H.F Skjerm bengalakkert over en annen farge * V.F Skjerm ikke lakkert * Bulk i V.F Dør * Mye stygge sår og riper hele høyre side * Panseret står skjeivt på * Begge hjulbuene foran ødelagt innerskjerm * ++++ Hiver ut noen bilder av hvordan bilen hvar nor jeg hentet den Lyspunktet med bilen er motoren som følger med, en 2,7 eta ellers er jeg VELDIG imponert over kangoo`n som klarte og trekke e30 med motoren i bagsjerommet i over en time uten antydninger til og slite har kansje litt med merke jeg prøvde i fronten ellers må jeg vil si at den gamle eiern var litt vemodig ved salget, med tanke på at han hadde pusset bilen helt opp for fire år siden før han solgte den. han kjøpte den tilbake i vinter fordi han syntes synd på den. Slik så den ut for noen år siden (dårlig bilde) kommer med to do list i morgen
Patrick B Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Flott at folk begynner å ta vare på E30, kommer til å bli få av dem om noen år. Skal selv hente en E30 320i i Tromsø på mandag. Er ganske pen og hel invenndig og utvending. Gleder meg, skal kanskje pusse den opp til neste år!
cornelius Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 ser det begynner og bli få av fine e30 allerede no.. kjøpte bilen gjennom bekjentskap, og måtte bare kjøpe den når jeg så hvordan den var blitt gjennom de siste årene, den skriker etter kjærlighet
cornelius Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Grunnet mye arbeid har det blitt gjort lite i det siste, men no er hele fronten demontert. fikk høre at bilen hadde vært i en kollisjon, men det eneste som er skjevt i fronten er forstillinga Ellers har jeg lett mye etter rust, men bare funnet litt overflaterust så det ser veldig bra ut.. Så har jeg bestilt min første pakke til denne bilen, litt skjermer og karroseri deler. Men leter vilt etter m-tech 2 fangere og finner det ikke, så vist noen vet om noen så tar jeg gjerne imot tips desverre så er kamera så ødelagt no at det ikke klarer og ta bilder så det må vente..
Orjan Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Bra prosjekt.. regner med at resultatet blir noe slikt
cornelius Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 den var fin har du noen flere bilder av den?
Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Orjan skrev: Bra prosjekt.. regner med at resultatet blir noe slikt Å fy f.. så fin!!!
Espen* Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 E30 kan bli fryktelig tøft med runde breddere også gitt:)
Orjan Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Flere bilder av B3n ligger her: http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00377/f00377.htm Den er en av 9 produserte Alpina B3 2.7 Allrad, så "stylingen" er originale ix skjermbuer og skjørt i tillegg til den klassiske Alpina spoileren.
cornelius Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 kansje dette er noe og vurder da, siden det er sinsykt vanskelig og få tak i m-tech 2.. så forseten et sette med ix skjermbuer til salgs på et nettsted i går, må bare finne det igjen da... Takk Orjan..
Orjan Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Ja - personlig synes jeg M-tech II er oppskrytt....ser alt for "påklistra" ut synes jeg
cornelius Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 liker den bilen der bare mer og mer, har fått tak i sideskjørt og skjermbuer fra en 89 2d ix, så da er det bare og finne den alpina fronten.. fant ingen bilder av "rumpa" til den bilen, men vet du om han har gjort noe med bakfangeren?
Orjan Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 "Rumpa" er original.. Alpinafronter er fra tid til annen å finne på ebay.de, men tror også at koed.dk har nye (dyre) Alpina spoilere.
cornelius Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 supert tenkte på og bestille meg noen nye felger i 17/18" og tenkte da på Tsw Pace eller OZ Superleggera i enten hvit eller guld farge istedet for Alpina felgene siden jeg bare får de i 16"
Orjan Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Hvis du absolutt må ha 17", så finnes det Alpina kopier, blant annet her: http://www.auto-sport.co.uk/hermes/shop/4,1,5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå