edition Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Som topic sier! Helst på vestlandet, men alt av ant!
Stonescream Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Ta en titt på finn.no, er i hvert fall en på forumet her som kjøpte seg en der. I Torget- eller for Næringsliv-kategoriene kan du kanskje finne noe interessant.
Lien Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 Jeg har vært på jakt etter det lenge og det er vanskelig å få tak i. Nå har jeg forøvrig fått tak i og den skal visst være klar til henting i uke 28.
edition Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Skrevet Juni 9, 2006 står en del på Finn.no... men bare på østlandet... koster jo skjorta i frakt eller henting..
Lærlingen Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 Det finnes et firma som selger nye for kr 16.990,- Husker ikke hva firmaet heter, men de var på gatebil Våler med stand.
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 http://www.verkstedutstyr.no/ Noen som har peiling på kvaliteten? Virker egentlig ganske billig til å være nye.. ? Edit: Oi! De holder til like ved meg ser jeg Må ta meg en tur å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå