Lien Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Meget bra laget! http://www.youtube.com/watch?v=FCJCoKGFee0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Aaah..det er lekkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 MMM... lekrebisken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ohhhhhhhh. Dritfin bil. Peneste bilen som bmw har laget Rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 *Synge* Oh Lord, won't you buy me a M...M6! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 er ikke snau den bilen der! Hvis jeg noen gang blir rik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Nydelig, rett å slett nydelig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 *Synge* Oh Lord, won't you buy me a M...M6! Sinnsyk deilllllig bil......... Men likte bedre "reklamen" tommy rustad hadde for M5 på rudskogen.... DET var riktig bruk av BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Voff Voff.. *Knuse sparegrisen for å leite etter peng * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 ikke den beste BMW-filmen jeg har sett, men det er jo en fin bil.. Mange syns 6-serien er forferdelig stygg. Det skjønner ikke jeg noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 tam kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Om jeg skulle kjøpt ny BMW i dag ville det blitt 1 serien (realistisk) eller M6. Likte reklamefilmen ja. Synes filmen der kermit kjører 1 serie er like bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Deilig deilig bil og meget bra reklame! Uff... her i Norge, så reklameres det enten for billige riskokere til 150 000,- eller Audi.. Hvor er disse DEILIGE BMW-reklamene hen? hehe. (ja, det var faktisk deilig at 1-serien hadde reklametid på tv i Norge for en stund tilbake, men kunne vært flere serier også syntes jeg) Btw, da har man lastet ned selve reklamen. Må jo ha slikt på harddisken, i tilfelle den blir fjernet fra youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå