oRdin318is Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei. Nå er jeg frustrert. Plutselig når jeg skulle ut å kjøre i sta så skjedde det no rart med tenningslåsen. Når jeg vrir om nøkkelen, så vil ikke rattlåsen gå av og bilen gjør heller ikke forsøk på å starte når jeg vrir nøkkelen helt om. Men selv om jeg vrir nøkkelen tilbake til den posisjonen hvor tenningen skal være slått av, så går ikke tenningen av. Altså bilen står konstant med tenning, men rattlåsen går ikke av og bilen starter ikke med mindre jeg tar den på trill, men da går rattlåsen fortsatt ikke av. Noen som har noen ideer til hva dette kan være?? Hadde vært til stor hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Kan være den plastsaken som sitter på baksiden av tenningslåsen , at den er vridd istykker..Det skjedde hvertfall på min gamle E28 , fikk ikke slått av tenninga og fikk heller ikke kinna på startmotoren... Det beste er vell å ta av batteripolen og skru opp rattstammen og se vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin318is Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kan være den plastsaken som sitter på baksiden av tenningslåsen , at den er vridd istykker..Det skjedde hvertfall på min gamle E28 , fikk ikke slått av tenninga og fikk heller ikke kinna på startmotoren... Det beste er vell å ta av batteripolen og skru opp rattstammen og se vil jeg tro Takk for tips. Skal sjekke dette i morra. Måtte du skifte hele tenningslåsen? =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin318is Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hva er den gummiringen som sitter nesten ytterst på tenningslåsen til? Min virker til å være for stor i diameter, men kan denne ha noe med problemet å gjøre? Den ringen jeg mener er del A på dette bildet: http://www.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/1051.gif Den delen er beskrevet som: O-ring, el.sperre. Noen som vet no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå