325ixturbo Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 hva må til har nå t3-4 garret og en liten ic?er litt redd den ic n jeg har er for liten. hvor stor bør ic n være i liter? antar og havne på ca 300hk til slutt . ser prisene på dyser er ganske like er det noe vits å kjøpe til f.eks opp til 500hk. eller er det bedre med 25% over der jeg skal være? hvilken btr anbefaler dere meg å bruke + mapsensor? takker for svar og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Siden du skal ha map sensor går jeg ut fra du skal ha datasprut av noe slag,så kjøp da 3 bars,så har du noe å gå på.den fungerer opptil 2 bars trykk. Og om du kjøper dyser så kjøp store nok-uanhengig av hvor mye overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 takker for det med dysene, men hva med størrelsen på ic og hvilken type bensintrykksregulator trenger jeg? tenkte på en 3 bars mapsensor ja. men usikker på hvilken type som er rett har fått tilbud på en hos bjørnstad bil til 900.-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 du for kjøpt progresiv BTR her....(er vel kun til snikbygge om jeg ikke tar feil?) http://www.gikturbo.no/shop.asp?uid=2&CID=2 men siden du skal ha datasprut må du vel ha en "vanlig" ?? http://www.gikturbo.no/shop.asp?uid=2&CID=2 edit: hm direkte link funket ikke.men du finner de på siden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 det har vært et snik bygge bilen er godkjent med t3 og ic. skal bygge videre med datasprut større dyser btr komp senk. mulig større ic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Du må sette på btr som sprutet fungere best med,enten det er linær eller progressiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ok får kjøpe en type å prøve meg fram da, skal kjøre med smt6 så får se hva svenskene har gjort, vet også at de har brukt mapsensor fra saab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå