Gå til innhold

ledningen til bryteren i døra,hvor skal den?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

lysene i taket på bilen fungerer ikke..

men ledningen som går inn på bryter i døra henger løs..

har prøvd og lagt den til jord\minus men da lyser lysende hele tiden uavhengig av dørene er lukket eller ikke..

noen som vet hvor den ene ledningen skal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ikke rart jeg ble forvirra.. bryteren er det kobla inn to kabler i en kabelsko....den ene løse var det jeg hadde jorda og da lyser det..men fungerer ikke slik det skal .. for prøve å bytte bryteren ..er nok der feilen ligger,så lenge det er lys når jeg tar den til jord..

men er jo tre hakk på knappen til lyset ,men lyset lyser kun på den ene stillingen..??

men på passasjer sida finner jeg kun ledningen som går inn på bryteren..

mulig jeg må trekke over en ledning fra den løse på førersida inn på bryteren på passasjersida.. ?

edit: nå ble jeg enda mer forvirra.. begge lysene både på passasjer sida og fører side når jeg jorder den ene ledningen på førersida...

på passasjer sida henger som sagt ledningen til bryteren løst..

uff ... å jeg som er elektrikker lærling.. bil elektro er alltid noe rot og finne ut av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut av det.. prøvde å legge en ledning fra bryter på førersida til passasjersida.. da funket det på begge dører..

men den egentlige kabelen som sansynligvis skal være på passasjer sida finner jeg ikke..

så for vel bare trekke over en ny en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...